Je ziet links nog een stukje arm Wel hele mooie foto's hoor Daan! Vooral die van Zallie zijn érg mooi!
Van mij staan ze nu allemaal op de site.Af en toe plaats ik er nog bij als ik vind maar dat zullen er niet veel meer zijn Ik heb van elk paard er wel een aantal prachtige tussen zitten
Wauw wau wau! ik vind ze eccht super gaaaf allemaal!zou iemand misschien deze teugel kunnen wegbewerken?http://fotomeetingbergenopzoom.weebly.c ... 5_orig.jpg
Nu je het zegt Elles Zal hem nog even een beetje bijsnijden zodat de arm weg valt Wil het zelf ook wel doen hoor Ga er gelijk mee aan de slag!
Daantjee12 schreef:Nu je het zegt Elles Zal hem nog even een beetje bijsnijden zodat de arm weg valt Wil het zelf ook wel doen hoor Ga er gelijk mee aan de slag! Super mooie fotos daan!, ben er super blij mee
Portret Verona staat ook op de site, nu alleen Alaska en Kiss nog + de rijfoto's Ellis, volgens mij zie ik mijn eigen fouten niet meer Hint? Ooh, wacht, bedoel je de hand?
Alaska en Kiss staan er ook op! Nu de rijfoto's nog en dan ga ik stoppen voor vandaag. Morgen van 9 tot 6 werken dus woensdag nog even alles controleren en evt nieuwe erop zetten