Fotomeeting voor beginners - Utrechtse Heuvelrug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:37

Killyenn schreef:
Op dit moment is ht weerbericht inderdaad niet fijn. Ik wacht iniedergeval vrijdagavond nog even af. Uiterlijk zaterdagochtend zeg ik af als het er niet goed uit ziet. Ik hoop van harte dat het toch nog redelijk weer wordt...

Het weer is idd om over te huilen voor zondag...

een klein regenbuitje tussendoor is wel te doen, maar bij 80% kans op regen kom ik mooi niet :')

Zaterdagochtend dus aanhouden als grens?? Ik vind het een goed plan.
Mocht het niet doorgaan, dan plannen we het een andere keer :j

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:42

Zatedagmorgen of vrijdag avond? Als het vrijdagavond lukt, probeer ik me nog aan te melden voor een meeting hier om de hoek (kwam ik gister achter dat die ook was), maar ik kan zelf niet Zaterdag EN zondag weg, moet 1 van die dagen thuis zijn..... Dus vandaar....

Maar het is moeilijk om te zien of het wel of niet gaat regenen... we hebben net nog gekeken en volgend de radar kwam er een grote dikke rode wolk over ons heen, was geen ontkomen aan... en we zien de zon nog steeds buiten schijnen en keken weer op de radar, was hij allang weer afgeweken en opgelost... en ondertussen schijnt de zon hier nog steeds....

En zeggen we dan alles helemaal af, of gaan we iets anders doen, of ergens anders heen om alsnof foto"s te maken, ergens waar we kunnen schuilen, als het gaat regenen......

BianCatjee

Re: Fotomeeting voor beginners - Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 16:35

Ik ben benieuwd of het door gaat, hoop het wel heel erg! :) Heb er zo'n ontzettend veel zin in.. dit zou de eerste keer zijn dat ik ergens naar zoiets ga.. :(

Zelf zou ik het wel fijn vinden als het vrijdagavond besloten word, want anders was de planning dat Tim en Mogli (nmprs) naar een pensionstal hier gebracht worden (daar staat mijn merrie ook) om uitgebreid te wassen, toiletteren etc :) ze blijven daar ook een nachtje.. dus als het zou kunnen hoor ik het graag vrijdagavond :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 16:38

Mayling27 schreef:
Zatedagmorgen of vrijdag avond? Als het vrijdagavond lukt, probeer ik me nog aan te melden voor een meeting hier om de hoek (kwam ik gister achter dat die ook was), maar ik kan zelf niet Zaterdag EN zondag weg, moet 1 van die dagen thuis zijn..... Dus vandaar....

Maar het is moeilijk om te zien of het wel of niet gaat regenen... we hebben net nog gekeken en volgend de radar kwam er een grote dikke rode wolk over ons heen, was geen ontkomen aan... en we zien de zon nog steeds buiten schijnen en keken weer op de radar, was hij allang weer afgeweken en opgelost... en ondertussen schijnt de zon hier nog steeds....

En zeggen we dan alles helemaal af, of gaan we iets anders doen, of ergens anders heen om alsnof foto"s te maken, ergens waar we kunnen schuilen, als het gaat regenen......

Persoonlijk zeg ik dan liever helemaal af. De dierentuin voorbeeld ga ik in de zomervakantie echt niet graag heen. rete druk en nergens kun je lekker goed bij. Daarnaast ben ik pas nog in de dierentuin geweest. Prima als jullie wel gaan, maar ik ga dan niet mee :n

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 16:51

Buh weer... -O- Hopelijk wordt het ook iets beter. :=

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 16:52

Hier op het moment hopelijk niet het weer van zondag... onweer en regen :')

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 16:56

Hier begint het ook donkerder te worden :+

Als het iet doorgaat betekent dat wat mij betreft dat wehet doorschuiven naar een volgende datum. Dit wordt dan augustus aangezien ik de reat van juli op vakantie ben :) Moeten we even kijken welke datum het beste uitkomt!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:21

Oh nee geen augustus... (dan zit ik al bijna helemaal vol :') )
poedersuiker ik wil mee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:28

Goh Bieb, wat toevallig dat jij ook de rest van juli op vakantie gaat _O-

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:55

Augustus wordt 'm voor mij ook niet... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:14

Bibi en ik gaan met nog wat bokkers woensdag t/m eind juli op vakantie dus juli wordt een beetje lastig voor Bibi denk ik :')

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 18:16

Hmm dat is jammer. Eventueel zou eind-eind juli ook kunnen, ik ben vanaf de 26ste weer thuis. In Septemder verhuis ik alweer naar Schotland dus dat wordt 'em ook niet := Hopelijk kan het zondag gewoon doorgaan.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:18

Laten we daar maar gewoon vanuit gaan :j
Wanneer krijgen we eigenlijk de theorie voor de meeting?

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:18

Augustus is erg vol...... Ligt eraan welke datum... want wil heeeeeel erg graag mee...

Hier schijnt (nog steeds) de zon, terwijl het weerberichten vanaf 4 uur alleen maar regen en omweer voorspelt..... ik zie niets...... (bij ons!)

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:42

Maar wil niemand dan naar een locatie waar we kunnen schuilen met regen?

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:46

Waar is er dan een locatie vlakbij de oorspronkelijke locatie waar je met 3 paardenmodellen en minstens 10 forotgrafen kan schuilen?

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:46

Hihi, ik bedoelde het dierentuin idee wat eerder geopperd is :P

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:49

Dat heb ik al aangegeven, ik ga dan niet mee. Een dierentuin is in deze tijd van het jaar rete druk. Daarbij ben ik pas nog naar de dierentuin geweest.

Dus ik haak dan af, maar als jullie willen gaan dat moet je dat gewoon doen :j

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:14

Dat las ik inderdaad, maar als er mensen zijn die het wel willen, dan kunnen we daar ook naar kijken :)

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:03

Sorry, ik ga niet mee naar een dierentuin... :n Dan heb ik teveel kosten en het is veel te druk om met een groep te gaan (en 10 camera's)

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:06

Ik ook niet, ga dàn voor de wedstrijd oefenen
maar mocht er een fotograaf beeldschone quarters op de foto will zette.. :D

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 12:52

Voor vandaag was er ook 80% kans op regen maar het is overwegend droog hier... Ik ben wel een voorstander van het zondagochtend bekijken :=

Ik ga ook niet mee naar een dierentuin, geen centen en dan is het mij echt iets te ver weg.

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 13:00

Wij zouden gister storm krijgen... Heb serieus geen 1 druppel regen gezien, hele dag niet....

Ook vandaag nog steeds geen druppel gehad... Het is zo moeilijk om te bepalen vooraf!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 13:01

Hier was ook 80% kans op regen Lynn, en tot nu toe is het nog maar 10 minuten droog geweest... voor de rest alleen maar regen.

Zondagochtend bekijken is geen optie denk ik. Veel mensen moeten al vroeg op pad. En zeker de paardeneigenaren die voor een model zorgen is het erg lastig als ze pas zondagmorgen weten of het wel of niet doorgaat.

Ik denk dat vanavond of morgenochtend gewoon de knoop doorgehakt moet worden. Ja het is balen als het niet doorgaat en blijkt dat het misschien toch droog is zondag. Maar persoonlijk zou ik nog harder balen als we toch gewoon gaan zondag en we niks kunnen doen omdat het de hele dag regent.

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 13:05

Ik ben normaal een persoon van zien die dag wel en ik ga... en zie dan wel of het regent of niet...

Maar ik hoef alleen maar mijn mijn camera te komen en me accu op te laden, en niet mijn paard te wassen en te vervoeren, dus kan me voorstellen dat die niet op de bonnefooi willen gaan.........