Mayling27 schreef:Zatedagmorgen of vrijdag avond? Als het vrijdagavond lukt, probeer ik me nog aan te melden voor een meeting hier om de hoek (kwam ik gister achter dat die ook was), maar ik kan zelf niet Zaterdag EN zondag weg, moet 1 van die dagen thuis zijn..... Dus vandaar....
Maar het is moeilijk om te zien of het wel of niet gaat regenen... we hebben net nog gekeken en volgend de radar kwam er een grote dikke rode wolk over ons heen, was geen ontkomen aan... en we zien de zon nog steeds buiten schijnen en keken weer op de radar, was hij allang weer afgeweken en opgelost... en ondertussen schijnt de zon hier nog steeds....
En zeggen we dan alles helemaal af, of gaan we iets anders doen, of ergens anders heen om alsnof foto"s te maken, ergens waar we kunnen schuilen, als het gaat regenen......
Persoonlijk zeg ik dan liever helemaal af. De dierentuin voorbeeld ga ik in de zomervakantie echt niet graag heen. rete druk en nergens kun je lekker goed bij. Daarnaast ben ik pas nog in de dierentuin geweest. Prima als jullie wel gaan, maar ik ga dan niet mee