Ik zou dan ook wel graag mee willen. Kan ik ook weer eens rijden haha. Maar dat wordt dan wel een huren. Of loran moet ineens zodanig veranderen. Maar dat verwacht ik niet haha.
Die andere verhuur bedrijven heb ik geen ervaring Rijmaaran wel heel vroeger een ingerichte huifkar voor een week gehuurd Daarmee door Drenthe getrokken Paar jaar met de rijverenigingen op ponykamp geweest Was dan wel met eigen paarden En met eigen pony en wagen er overnacht O,ja een keer een wagentje gehuurd. Voor twee uurtjes
Weet dat je hier zonder begeleiding op pad mag Bij veel bedrijven waar je een huifkar huurt gaat er een koetsier mee
Maar mijn voorstel was iedereen die kan en durft rijden op het paard Maakt niet uit eigen of huren Dan ook een wagentje huren met pony die de picknick spullen vervoerd Ik hoef niet zo nodig op het paard ik zit er liever achter
Ruiter en men routes lopen vaak vlak naast elkaar Anders hebben ze ook nog goede kaarten en er bestaan ook nog mobieltje
Gypsylady. Ik ga dan ook liever in een huifkarretje. Ga liever niet op een paard van zoiets. Heb ik slechte ervaring mee dus dan ga ik liever met jou mee op de huifkar. Lijkt me ook heel erg leuk!
Haha ik heb geen idee hoe ik het moet doen Jorinda.. Maar wil wel wat proberen... Als het niet lukt dan zal ik het even doorgeven en mag jij het doen haha.
Jorinda
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-12 15:58
Haha maar niet iedereen hoeft in de huifkar toch? De mensen die een paard willen huren, die huren een paard..
Ja dacht ook één huifkar huren en de rest op paard Die met de huifkar mee wil doet dat en wie liever op de rug van een paard zit huurt er eentje of neemt zijn eigen mee