Tot zaterdag allemaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janneke584 schreef:Hier in de betuwe was het ook super weer. Ik ga het er wel op wagen met het weer. Vertrek morgenochtend naar Loon op Zand. Ik logeer bij manege hotel 't Loon. Mocht het niet door gaan of wijzigingen qua tijd hoor ik het graag per telefoon. Vanaf nu kom ik niet meer op internet.
Tot zaterdag allemaal
Bagheera_206 schreef:Wat een vies weertje onderweg naar kantoor zeg...
kruimellover schreef:Ik lees net de weersvoorspelling op weeronline en er staat 90 % kans op regen en 6 mm bij morgen.. Ik hoop dat het meevalt.
Bagheera_206 schreef:Is het versie 1 of versie 2?
MadelonSunny schreef:Bagheera_206 schreef:Is het versie 1 of versie 2?
Goede vraag, staat er niet bij.
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/fot ... ind=1&fs=1
@missfcd We hebben iig 1 reserve model van nobje dacht ik.
missfcdb schreef:En als ze dadelijk met geen paard komt. komen we er een tekort![]()
En dat een dag voor de meeting. Ben nogal een stresser haha
Laraax schreef:missfcdb schreef:En als ze dadelijk met geen paard komt. komen we er een tekort![]()
Nounou, wij hadden op de dag van de shoot ineens 'smorgens 4 en 'smiddags 3(en later nog een 4e)(ipv 5) en nog ging alles goed en was het erg leuk en kwam alles goed, je hebt dan gewoon groepjes van 3 fotografen ipv 3
missfcdb schreef:Laraax schreef:
En als ze dadelijk met geen paard komt. komen we er een tekort![]()
Nounou, wij hadden op de dag van de shoot ineens 'smorgens 4 en 'smiddags 3(en later nog een 4e)(ipv 5) en nog ging alles goed en was het erg leuk en kwam alles goed, je hebt dan gewoon groepjes van 3 fotografen ipv 3