ik kijk ook alleen op het forum of er al foto's bij zijn geplaatst...
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 27-06-12 22:06
Als de fotografen die de foto's ergens anders hebben staan, anders even een linkje op het forum zetten, weten de modellen ook waar ze ze kunnen vinden
Bagheera_206
Geplaatst: 27-06-12 22:08
Zal ook nog even linkje zetten van mijn foto's. Ze staan nog steeds gewoon op mijn Google+. En het linkje naar mijn foto's staat ook nog steeds in mijn profiel.
@hamsterfan, ook ik kan ze niet zien via de link...vind het zelf ook wel fijn als alles gewoon op het forum komt, houd het overzichtelijker voor iedereen denk ik..
Denk dat mijn profiel is afgeschermd.. Ik zorg er snel voor dat ze op het forum staan.
pinkie87
Geplaatst: 05-07-12 16:54
Hamsterfan zou jij ook de foto`s gewoon op het forum willen zetten niet iedereen van de modellen vind het fijn dat het op facebook staat. omdat het zo groot is
Voor de andere fotografen graag de foto`s deze week nog op het forum als het kan het is namelijk al ander halve maand geleden.
Sorry heb het echt heel erg druk met school gelukkig laatste weekje!! Dan zal kz e even op het forum zetten maar volgens mij had ik hier toch een link geplaatst met al mijn foto's?
jah maar we hebben een forum er voor gemaakt zo at alle foto bij elkaar staat wat het makkelijker en overzichtelijker maakt voor de modellen. hamsterfan van jou wist ik het zou top zijn als ze er volgende week op staan
Nogsteeds niet alle fotograven hebben de foto's op het forum gezet. Zouden jullie dat alsnog willen doen. Ik vind het namelijk niet zo prettig dat er foto's van mij op FB geplaatst worden, aangezien dat voor iedereen zichtbaar is. Zo'n forum zorgt toch voor wat meer privacy, daar komen alleen mensen op die de link van dat forum weten.
Daarnaast wil ik graag de mooiste foto laten uitvergroten en dat kan pas als ik alle foto's gezien heb. Het is al een tijdje terug dat de shoot was