Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bagheera_206 schreef:Doe dan de Canon EF 70-200mm f/4.0 IS USM erbij. Dat is ongeveer zelfde prijsklasse als die Sigma met OS.Maar het is een mooie keuze! Ideaal voor paardensportfotografie. Het is ook niet mijn werk, maar de hobby is een beetje uit de hand gelopen.
(bij buienradar)
elmiran schreef:Bagheera_206 schreef:Doe dan de Canon EF 70-200mm f/4.0 IS USM erbij. Dat is ongeveer zelfde prijsklasse als die Sigma met OS.Maar het is een mooie keuze! Ideaal voor paardensportfotografie. Het is ook niet mijn werk, maar de hobby is een beetje uit de hand gelopen.
Dat objectief heb ik 3 jaar gehad. Alleen uiteindelijk overgestapt naar de f2.8 vind ik toch mooier voor de portret foto's, en in de winter / binnenbak heb ik dat wel nodig hier. 2 jaartjes geleden had ik een sigma 50-150mm. Ik hoor, en lees veel slechte ervaringen over Sigma. Zelf heb ik er wel een goede ervaring mee. Alleen ben ik overgestapt naar die 70-200mm f/2.8 usm omdat ik iets meer zoom wilde, en erg veel overlapping had met m'n objectieven.
Hoor net van m'n collega's dat het gaat regenen zondag. Wel balen maarja een klein buitje kan ik ook wel hebben.
Ik pas net 2 jaartjes.

maar volgens mij klopt het zo wel, elke fotograaf komt bij elk paard aan de beurt. (Toch?
) Nee ik daar ben ik het idd wel mee eens, maar je kiest er nou eenmaal voor om naar een fotomeeting te gaan, dus ik denk dat het wel zo eerlijk is om van elk paard iig een paar foto's te hebben
of zie ik dat verkeerd?
.
Zoals ik al zei groepjes kunnen gewisseld worden en dan zou je misschien ook telkens met iemand anders kunnen fotograferen. Je kan ook gewoon 1 paard per keer doen, alleen dan heb je wel korter de tijd. En voor het ene paard heb je natuurlijk langer nodig als de andere. De rede dat ik steeds 5 min tijd over hield was omdat je natuurlijk ook moet wisselen enzo..
.