Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bagheera_206 schreef:Doe dan de Canon EF 70-200mm f/4.0 IS USM erbij. Dat is ongeveer zelfde prijsklasse als die Sigma met OS.Maar het is een mooie keuze! Ideaal voor paardensportfotografie. Het is ook niet mijn werk, maar de hobby is een beetje uit de hand gelopen.
elmiran schreef:Bagheera_206 schreef:Doe dan de Canon EF 70-200mm f/4.0 IS USM erbij. Dat is ongeveer zelfde prijsklasse als die Sigma met OS.Maar het is een mooie keuze! Ideaal voor paardensportfotografie. Het is ook niet mijn werk, maar de hobby is een beetje uit de hand gelopen.
Dat objectief heb ik 3 jaar gehad. Alleen uiteindelijk overgestapt naar de f2.8 vind ik toch mooier voor de portret foto's, en in de winter / binnenbak heb ik dat wel nodig hier. 2 jaartjes geleden had ik een sigma 50-150mm. Ik hoor, en lees veel slechte ervaringen over Sigma. Zelf heb ik er wel een goede ervaring mee. Alleen ben ik overgestapt naar die 70-200mm f/2.8 usm omdat ik iets meer zoom wilde, en erg veel overlapping had met m'n objectieven.
Hoor net van m'n collega's dat het gaat regenen zondag. Wel balen maarja een klein buitje kan ik ook wel hebben.