Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ivonka schreef:Madieke schreef:Okidoki van mij kom je daar dus al van iedere hond 1 foto tegen...
Probeer eerst een hond helemaal klaar te hebben voordat je plaatst. Dan het liefst ook in 1 bericht... wordt anders zo rommeling
Kasmir schreef:Super fotospam! Vonk je foto's zijn echt super, van de rest ook.
Vonk mis ik iets? Op het forum de foto's postten, waar dan? Heb me wel aangemeld maar misschien nog niet helemaal ofzo?
Ik heb mijn paard gedaan, mijn hond meegenomen dus die is ook uit geweest, lekker glas Ice tea: Ik ga lekker nabewerken
Kasmir schreef:Super fotospam! Vonk je foto's zijn echt super, van de rest ook.
Vonk mis ik iets? Op het forum de foto's postten, waar dan? Heb me wel aangemeld maar misschien nog niet helemaal ofzo?
Ik heb mijn paard gedaan, mijn hond meegenomen dus die is ook uit geweest, lekker glas Ice tea: Ik ga lekker nabewerken
sMieke schreef:eigenlijk heb ik wel medelijden met de fotograven.. wij en onze hondjes hebben een super middag gehad en zijn klaar maar voor jullie lijkt het net te beginnen
Bagheera_206 schreef:sMieke schreef:eigenlijk heb ik wel medelijden met de fotograven.. wij en onze hondjes hebben een super middag gehad en zijn klaar maar voor jullie lijkt het net te beginnen
Maar jullie hadden natte hond mee in de auto.