Ik kan helaas niet komen, mn paardje is ziek.. Ik heb niemands telnr dus ik hoop dat er een paar mensen het even kunnen doorgeven dat ik niet kom. IK baal echt heel erg, had mn brood al gesmeerd maar ik kan nu gewoon niet weg want ik moet em elk uur medicijnen geven. Sorry dat ik nog zo op het laatste moment af haak, maar ik hoop dat jullie een mooie fotodag hebben!
ze belden net van het werk of ik kon komen werken.. Zal je altijd zien.. Maar gelukkig was het niet erg dat ik niet kon.. Mijn paard is iig schoon, ik zal zelf ook even douchen
Ik ben ook thuis! Vond het erg leuk, jammer dat mijn enkel niet echt mee werkte, had er toch eigenlijk wat te veel last van af en toe, volgende keer beter maar ik ben blij dat ik wel gegaan ben
Lindee
Geplaatst: 23-10-11 15:12
Vidal
Heb er maar snel m'n naam op gezet, iemand misschien nog ideeën voor iets van een copyright?
Baal ontzettend dat ik niet meekon, gelukkig kon er een vervangend fotograaf geregeld worden. Migraine komt altijd op momenten dat je het niet kunt gebruiken
Het was super leuk! Wij zijn onderweg naar huis nu!
Cadaz
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-11 16:33
Elmira schreef:
Dat was leuuuuk! Emma ik en Debbie hebben nog een lekkere rit gemaakt en we zijn nu pas onderweg naar huis
ben heel erg benieuwd naar foto's
ow wat leuk! waarom ook niet het was schitterend weer!
Ik heb vandaag nog geen foto's online hoor... Ga vanavond even bezig om programma er opnieuw op te zetten en dan kijken of ik nog wat bewerken moet e.d.
Dinsdag ben ik vrij dus denk dat ik dat wat online zet
Ben overigens net thuis!
Cadaz
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-11 16:33
lisaislisa schreef:
Ik heb jullie nog gezien (zat op de zwarte pony) Erg mooie paarden !!
Viel jij van je paard? of was je bij een andere groep?
Lindee
Geplaatst: 23-10-11 16:34
Elmira schreef:
Dat was leuuuuk! Emma ik en Debbie hebben nog een lekkere rit gemaakt en we zijn nu pas onderweg naar huis
ben heel erg benieuwd naar foto's
Wat leuk Was mooi weer voor en als je er toch eenmaal bent, haha.