Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annelot schreef:Ik weet dat Henni met haar ijslander reynir het liefst met laag water rijd ivm de gangen tolt en telgang, dit gaat erg moeizaam in mul zand. Op 23 oktober is het 10:10 uur laag water. Mij maakt het niets uit maar Henni en ik willen graag met elkaar mee rijden.
pinkie87 schreef:mmm jah na vele afmeldingen weet ik niet hoeveel fotografen we hebben.
dit is mijn idee hoorweet niet of het werkt
tis alleen een hersenspinsel. en vind hem lastig uit te type.
dus als het bot of boos overkomt bedoel ik het echt niet zo.
Als het goed is zitten we op een meervoud van fotografen aan modelen.
als je dan alle modellen `s ochtends er zijn en dan per 2 fotografen de omgeving portret foto gaat maken.
en dan rustig afwisselt. zo dat je ook alle paarden heb gehad. wel dat je rekening houd met de andere fotografen natuurlijk. de paarden hebben volgens mijn dan ook wel wat rust er tussen zo dat ze even kunnen eten of dat ze even met iets anders bezig kunnen zijn
als iedreen dan rustig alle paarden heeft gehad dat je dan zegt wie er los gooi foto`s wil dat je dat dan
met ze alle doet.
en als je dan met de hele groep daarna naar het strand gaat dan zien de andere modellen ook alle paarden denk dat dat ook wel erg gezellig is. en mijn gevoel zegt dat dit minder tijd in beslag neemt dan als je het in 2 groepen splitst want als je opgeven moment naar het strand gaan kunnen we ook onze pauze rustig in lassen.
als je het in 2 groepen splitst en het loopt uit zit de 2de groep met korter tijd (omdat het zo snel donker word) en dat vind ik voor die groep dan ook niet eerlijk
hoop dat jullie me begrijpen
Laraax schreef:Hee
Ik meng me er even in..
Ik heb ben reserve fotograaf(dus daar hoeft denk ik geen zorgen om gemaakt te worden; te weinig fotografen?) Verder denk ik, dat schema bestwel handig kan zijn.. Maar ik weet het ook niet precies. Voornamelijk richtlijnen is fijn omdat sommige mensen de tijd willen vergeten als ze foto's maken..?
NathalietjeB schreef:ik merk t wel hoe t allemaal gaat lopen:D ik merk wel hoe de paarden zijn en wat de eigenaren van de paarden willen hoe het paard op de foto mag komen zie ook soms wel een moment van knuffelen en gewoon even een koekje op foto terug want t hoeft niet alleen maar stand te wezen...
annelot schreef:Ik al even kijken of ik ook niet wat hogere paaltjes mee kan nemen, vind een meter nml een beetje eng, ben bang dat ze er dan over heen knalt zeg maar.
Henni, hebben jullie nog hoge witte paaltjes? Ik heb eventueel nog koord hier op zolder liggen wat eigenlijk weg moet ivm kl*te kwaliteit dus kan ik ook nog mee nemen.