En Cody is waarschijnlijk ook geschoren tijdens de shoot... ze staat nu al aardig dik in haar vacht en zeker met het weer van afgelopen weekend is dat echt heel erg warm (zwetend op de wei). Daarbij, als je nu scheert heeft de vacht nog bijna een maand om te herstellen dus liever dat dan dat je straks een week voor de shoot toch nog genoodzaakt bent te scheren en dat het dan niet zo mooi is.
Ow dan is het wel lastiger... in dat geval zou ik wel proberen of je misschien een weekje uitstel kan krijgen?
En damn, ik had net allemaal linkjes verzameld met ideen en inspiratie voor paarden, maar ik wil op verzenden drukken, zegt bokt dat ik niet ingelogd ben... alles weg normaal kopieer ik mijn tekstjes altijd voor ik op post druk... en ik vergeet het 1 keertje ='( balen!! Nouja misschien dat ik ze vanavond nog even opzoek ben er nu even klaar mee
Dan hadden we ons toch niet opgegeven? Dat is toch het doel een beetje? Zodat de fotograven mooi portfolio materiaal hebben?
Weet het liever helemaal zeker van te voren, dan dat je achteraf gezeur krijgt Bij een betaalde shoot ga je akkoord met de voorwaarden, maar gezien hier geen voorwaarden zijn gesteld ...
Ik heb er ook geen problemen mee hoor leek mij inderdaad ook een beetje het doel.
Fairtje wordt helemaal niet geschoren en ook zo min mogelijk een deken om, dus die is een lekker bolletje wol
DesireeK
Geplaatst: 04-10-11 17:56
Stal_Fiore schreef:
Mijn pony wordt dus 1 week voor de tijd geschoren...
Ligt er ook wel heel erg aan of het een beetje goed/netjes geschoren wordt... misschien dan een weekje eerder??? Na 2 weken zijn ze meestal wel weer netjes... Mag ik vragen wie je paardjes gaat scheren? mag via pb
Ik vind het jammer dat na het scheren de paarden een grijzige gloed krijgen over hun vacht. Babsie is nu wel dikker in haar vacht, maar die glanst en is diepbruin. Geef mij maar een ongeschoren pakkie Zo lang ze goed opdroogt gaat er geen tondeuze overheen.
Van mij mag het in de portfolio's hoor. T is toch zo een winwinsituatie??
Ciska is nog niet geschoren, al had ik het bijna laten doen hoor afgelopen weekend. Zij wordt er trouwens wel mooier van, minder gelig, maar echt strakwit...