Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
golddigger08 schreef:Ik ook weer thuis. Haha ettertje hij vond het veelste leuk al die aandaccht op t strand!! Ohh ik ben wel suppeeerr trots op me ventje. Hij was zo cool en braaf op het strand. Ook nog stukkje rengalop gedaan. Nog nooit gedaan met m! Woowww wat ging dat hardd haha lache!! Toen we terug kwamen heb ik hem nog een paar keer trailer in en uit geladen. Zodat hij weet dat het niet eng is. Haha hij ging zelfs 1 keer alleen er in.. Super dat is alweer opgelost. Op de terug weg echt een mega hoostbui op de snelweg! Hier in den haag heeft niet eens geregen:s hadden beter hier kunne ffotograveren! Haha
Ik wil idereen nog onwijs bedanken want het was echt een leuk clubje:) desiree bedankt voor je hulp met laden. En joyce top dat je de planning heb overgenomen! Super!!
bittermoon schreef:wat een gave foto's allemaal! Ik vond het echt heel leuk en wilde ook eventjes iedereen bedanken die dit mede mogelijk heeft gemaakt!
@golddigger, fijn dat ie thuis weer goed de trailer opging!
Ik stapte wel heel "stoer" ff zo zonder zadel erop, maar ik stond daarna te trillen op mijn benen haha (misschien toch ook wel adrenaline), toch best spannend toen ik hem nog terug moest krijgen uit die galop![]()
bittermoon schreef:ik vind de foto's tot nu toe echt gaaf! alleen jammer dat leeroy zijn ogen een beetje dicht heeftkleuren bij nicky zijn mooi
__Nicky schreef:Maar het zijn wel echt hele gave foto's geworden (tenminste, bij mij) die zonder zadel!
Deze is leuk, vooral de pretbek
DesireeK schreef:bittermoon schreef:ik vind de foto's tot nu toe echt gaaf! alleen jammer dat leeroy zijn ogen een beetje dicht heeftkleuren bij nicky zijn mooi
Komt waarschijnlijk door de tegenwind.. beschermt hij zijn ogen tegen het zand en zoute water.. Heel slim
En Meiden.. .Ik heb het heeeel graag gedaan.. Ik ben blij met alle leuke berichten en met de blije gezichten op het strand
Jullie allemaal ook super bedankt.. De fotografen en de modellen