rechts zit het gas toch haha. Hij geeft vanaf hier een uur en 10 min aan naar Vandaag.
Dan zeg ik de kur af zondag en rijd ik alleen de gewone proef, want die zou ik morgen ook nog moeten oefenen, maar dat lukt allemaal helemaal niet als ik ook nog wil eten.
pantuf
Geplaatst: 18-11-11 21:36
Malima schreef:
32,95 per persoon
Thank you
SuSem
Geplaatst: 18-11-11 21:37
tientjeh schreef:
rechts zit het gas toch haha. Hij geeft vanaf hier een uur en 10 min aan naar Vandaag.
Dan zeg ik de kur af zondag en rijd ik alleen de gewone proef, want die zou ik morgen ook nog moeten oefenen, maar dat lukt allemaal helemaal niet als ik ook nog wil eten.
haha ja die wel, maar we gaan dan met de skoda. Die loopt namelijk op gas en is heel zuinig. Daar kan ik een tank vol mee tanken voor 25 euro.
Anoniem
Geplaatst: 18-11-11 21:39
tientjeh schreef:
Dames, ik twijfel enorm. Hubs kan 17.45 thuis zijn. Voor ons is het 1 uur en 10 min naar Vandaag. Eerder gaat hem niet lukken. Dus het zal krap worden voor mij.
wij halen het ook krap hoor, maar och, om 1915 mogen we vast ook nog aanschuiven
haha ja, die wil ook prima lopen. Maar wel wat minder als de alfa. ( maar de alfa lust de benzine dan ook wel heel graag) Die tank ik vol voor 95 euro. Dus dat scheelt nogal.
Anoniem
Geplaatst: 18-11-11 21:41
we gaan toch pas de cadeautjes doen als iedereen er is, dus wat later aanschuiven is geen ramp
Ja, iedereen kan ook vetraagd raken natuurlijk he. Je weet t nooit. En misschien kunnen jullie wel in 1 x door karren Tientjeh en zijn jullie er als eerst, you never know. Hihi..
zou wel ff bellen voor de zekerheid. kan nathaz dat niet beter doen? weet niet op welke naam er gereserveerd staat? ik heb alleen het nummer van chloe.