En anders Spoorstraat, dan ga je vervolgens het spoor over en dan rechtsaf (wel de links van de 2 straten aanhouden. Dan kun je over een asfaltweg doorrijden en met een S-bocht kom je dan bij een huisje aan. Daar kun je parkeren
Ik ben er om 14:00 uur met Mik, zie dat Evelieb mij om 14:30 voor de lens heeft
Geen probleem hoor! Ik zie jullie morgen! Vero, mocht je vragen hebben of het niet kunnen vinden, kun je me morgen bellen of sms'en hoor! Ga ik nú Mik sms'en
ik dacht dus dat het om een u begon..nu zie ik me later op de lijst staan. helaas ga ik da niet halen. moet op rijd terug. kan ik gewoon om een uur komen?
xMnOn
Geplaatst: 14-08-11 08:13
zo. wij gaan zo macho effe poetsen, en elza. Wat is het adres ook alweer voor in de tomtom?
Oh ik denk dat salvado uitvalt op.ches kan ik rijden met sal moet ik.het hele pokke eind lopen in principe kunnen we dan eerder.beginnen met rijd fotos
Jackson/Eefje is verplaatst van de middaggroep naar de ochtendgroep. Waar er een foutje zat met tijd (was de 13.15 vergeten) komt nu Jackson/Eefje
goldy007
Geplaatst: 14-08-11 09:07
Goeiemorgen verography!! Zo maar eens aankleden en naar stal om van mijn pisvlek bonte weer een Few Spot te maken! Verography, ik doe toch een donkere rijbroek en donkerblauw dekje is dat heel erg? Anders word het wit dekje en witte rijbroek? Ik vind dan persoonlijk met donkerblauw mooier!