Haha jullie zijn hier gister ook nog even door gegaan! Ik was vroeg thuis maar ben op de bank snel in slaap gevallen en werd 22:00 uur pas wakker. Had het blijkbaar nodig terwijl ik niet eens zo moe was.
Vond het super gezellig en lekker. Laat zo´n High Tea maar aan ons over. mjam mjam. En wat waren jullie kindjes allemaal leuk. Stuk voor stuk! Heel verschillend soms maar allemaal lief en soms ontzettend grappig bij elkaar. Wij hebben gewoon de leukste en mooiste kindjes van Bokt valt me op
Enne we zijn gewoon getuigen geweest van Sven´s eerste stapjes los. Pablo is een lekker ding, Arjan was niet eens bang voor ons en kwam er gewoon bij zetten, Steph heeft een blonde hond en Netje en ik hebben heel Twente gezien en vooral hele leuke huisjes.
Was net te laat voor de foto´s dus ga zo even op het PF kijken.
Nagyl
Geplaatst: 24-07-11 13:53
Mar77 schreef:
hihih niemand die hier wat vraagt........ enige wat ik me nou afvraag: wat voor anticonceptie heb je nou bij paarden............
Meiden het klinkt werkelijk super geslaagd, jammer dat ik de foto's niet kan zien, maar de volgende keer ga ik mijn best doen om er gewoon lekker bij te zijn!
Nagyl
Geplaatst: 25-07-11 19:27
Wraps helemaal insmeren met kruidenkaas.
Dan bv de kipwrap: Een gedeelte dikkere laag kipfilet leggen Dan bv een rijtje smeren met groene pesto en rode pesto of iets wat daarop lijkt Bv ook nog een beetje sla/komkommer Bv ook nog monzerella
De zalm wrap: Zalm filet, groene en rode pesto, monzerella. Lekkerste is nog een beetje pijnboompitten erbij Beetje sla