Een rit voor Pink Ribbon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paint-horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:50

ch_ntii123 schreef:
Jeejtje!

Ik zit even niet op bokt en we zijn 36 pagina';s verder!
Pink Ribon vind het idee erg leuk, alleen moeten we het echt zelf organiseren.

Ik ben nu met iemand in contact die hetzelfde wilde gaan organiseren, dus ik wacht even af wat daar uit komt. Misschien dat ik het met haar kan combineren..

jullie horen uiteraard nog!

Ik dacht al waar is de ts nu ;) goed we wachten af :D

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:28

ch_ntii123 schreef:
Jeejtje!

Ik zit even niet op bokt en we zijn 36 pagina';s verder!
Pink Ribon vind het idee erg leuk, alleen moeten we het echt zelf organiseren.

Ik ben nu met iemand in contact die hetzelfde wilde gaan organiseren, dus ik wacht even af wat daar uit komt. Misschien dat ik het met haar kan combineren..

jullie horen uiteraard nog!
TS ik weet niet of je het topic een beetje doorgelezen hebt.. ;) Hier even wat korte informatie: Er zijn momenteel drie mensen (Milan_Lover, mii_jessy en ZusJacobs) bezig met het opzetten van een organisatie. Het idee is om de rit op 3 plaatsen (zuiden, midden en noorden) van Nederland te gaan doen om het voor zoveel mogelijk ruiters mogelijk te maken om mee te kunnen rijden. Welke bokkers er in de hoofd- en sub organisatie komen wordt vrijdag bekend gemaakt. Elke bokker die wel deel willen nemen aan de organisatie heeft een Pb naar Milan_Lover gestuurd a.d.v. een vragenlijst. Deze vragenlijst heeft Milan_Lover gemaakt en staat ergens (ik weet zo uit m'n hoofd niet waar) in dit topic.

Nu rest mij de vraag of jij dit met degene die hetzelfde wel wil organiseren wil gaan doen (zoals je noemt in bovenstaand bericht), of ons mee wil helpen en deel gaat nemen aan de organisatie hier vanuit Bokt?

Milan_lover

Re: Een rit voor Pink Ribbon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:30

Ik moet je vertellen dat diegene mij was dus ja :=

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 00:01

Hahaha oke. Nou tof! :D

_debke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 01:24

Ik wil me aanmelden als vrijwilliger voor de rit in het zuiden :D

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 01:45

Aangezien dit inmiddels echt een meeting topic is geworden hoort het niet meer thuis op BRT maar op BM dus ik verplaats het topic.

BRT-->BM

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 01:46

delerium schreef:
Aangezien dit inmiddels echt een meeting topic is geworden hoort het niet meer thuis op BRT maar op BM dus ik verplaats het topic.

BRT-->BM

Haha welke meeting? ;)
Grapje

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:00

Er wordt nu in overleg ook een rit in Overijssel georganiseerd!
Alle hulp is daarbij natuurlijk welkom dus vrijwilligers kunnen zich bij deze aanmelden!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:30

Ik wil ook absoluut meerijden met de rit! En ik denk een paar meiden van stal ook nog wel. Is er ter zijner tijd meer info in het topic te vinden?

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:36

maai_ke schreef:
Alle hulp is daarbij natuurlijk welkom dus vrijwilligers kunnen zich bij deze aanmelden!
Wordt Overijssel dat de rit van Midden Nederland of is dit een 4e locatie??

Ik woon zelf in Twente, dus voor mij is Overijssel wel handig :j
Maar ik heb me opgegeven als organisatie, dus wil ook helpen met de 'algemene organisatie'. En zal dan nog later bepalen op welke locatie ik actief wordt als vrijwilliger.

Utixo schreef:
Ik wil ook absoluut meerijden met de rit! En ik denk een paar meiden van stal ook nog wel. Is er ter zijner tijd meer info in het topic te vinden?
Daar wordt ter zijner tijd zeker meer informatie over gegeven. Ik kan alleen nu nog niet zeggen waar (welk topic dat wordt.. want misschien hebben we dan wel een ander topic m.b.t. informatie van de ritten). Ik zou zeggen houd het in de gaten en tof dat je absoluut wil meerijden met deze rit :j

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:02

Sabin_e schreef:
maai_ke schreef:
Wordt Overijssel dat de rit van Midden Nederland of is dit een 4e locatie??

Ik woon zelf in Twente, dus voor mij is Overijssel wel handig :j
Maar ik heb me opgegeven als organisatie, dus wil ook helpen met de 'algemene organisatie'. En zal dan nog later bepalen op welke locatie ik actief wordt als vrijwilliger.

Utixo schreef:
Daar wordt ter zijner tijd zeker meer informatie over gegeven. Ik kan alleen nu nog niet zeggen waar (welk topic dat wordt.. want misschien hebben we dan wel een ander topic m.b.t. informatie van de ritten). Ik zou zeggen houd het in de gaten en tof dat je absoluut wil meerijden met deze rit :j

Als het goed is wordt dat dan een 4e locatie.
Je mag natuurlijk altijd helpen organiseren! Want we kunnen alle hulp goed gebruiken.
Het plan is om die dan pas in april/mei te rijden vanwege het weer.
En dan moeten we nog zien waar we dat dan mooi groot kunnen aanpakken!
Dus als je wilt helpen... graag!
alle mensen die hulp willen/kunnen bieden zijn welkom.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:04

Ik heb een pensionstal, en april/mei zijn er wel enkele boxen vrij ivm met paarden die naar het land gaan. Als het practisch is ben ik in ieder geval bereid enkele overnachtingsplekken voor paarden aan te bieden (Monster, Zuid-Holland. Naast Den Haag)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:49

Maar waar komt overijssel vandaan? Is dit ook besproken door de (huidige) organisatie?

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:55

Ja, die snapte ik ook niet helemaal. Volgens mij was er gewoon iemand die de rit daar graag wilde hebben, en heeft iemand anders dat toegezegd. Het lijkt mij het handigste als we dat aan de organisatie over laten, toch?

Utixo, dat is echt een heel lief aanbod :j

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:57

Pluttersput schreef:
Ja, die snapte ik ook niet helemaal. Volgens mij was er gewoon iemand die de rit daar graag wilde hebben, en heeft iemand anders dat toegezegd. Het lijkt mij het handigste als we dat aan de organisatie over laten, toch?

Utixo, dat is echt een heel lief aanbod :j
Ik ben het helemaal eens met Pluttersput :j Het lijkt mij ook het handigste als we dat aan de organisatie over laten.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:13

Vraag me ook af waar overijssel vandaan komt. Is dat weer een eigen initiatief of?

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:22

Is de utrechtse heuvelrug niet beter om te doen? dat is centraal voor iedeereen.
En een zaterdag in maart vind ik persoonlijk een goede datum met oog op dat er heel veel bokkers zijn die op wintersport gaan enzo...en maart is er heet veel grut alweer terug..

xx

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:28

Robin schreef:
Vraag me ook af waar overijssel vandaan komt. Is dat weer een eigen initiatief of?

Overijsel is idd een eigen initiatief.. Iig niet door ons besproken, die rit ''hoort'' dan ook niet bij de 3 ritten die door ons worden georganiseerd..

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:39

Hmm oké. Nogal lastig dan als Pink Ribbon 2 verschillende initiatieven krijgt met hezelfde doel. :+

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 15:01

Robin schreef:
Hmm oké. Nogal lastig dan als Pink Ribbon 2 verschillende initiatieven krijgt met hezelfde doel. :+

Tja ik weet verder ook niet hoe hun het gaan doen.. Leuk idee maar mij lijkt het slimmer het te houden op 1 organisatie en niet twee verschillende..

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 15:17

Utixo schreef:
Ik heb een pensionstal, en april/mei zijn er wel enkele boxen vrij ivm met paarden die naar het land gaan. Als het practisch is ben ik in ieder geval bereid enkele overnachtingsplekken voor paarden aan te bieden (Monster, Zuid-Holland. Naast Den Haag)

Misschien neem ik dit aanbod wel aan. dan hoef ik erna niet erg veel meer te rijden richting de rit in ZH/Utrecht.
Wat een super aanbod trouwens

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 15:27

Hmmz het lijkt mij ook handiger om het aan 1 organisatie over te laten.

@ maai_ke: ik ga jullie daarom dus niet helpen en/of aanwezig zijn, omdat ik de organisatie van deze (dit topic) rit voor Pink Ribbon al ga helpen. Kan niet op twee plekken tegelijk zijn :+ en zou het ook niet willen. Persoonlijk denk ik ook dat jullie het initiatief van een aparte organisatie voor een rit in Overijssel beter kunnen laten liggen en meerijden met de rit in Midden Nederland (waarvan de locatie nog bekend wordt) zodat het overzichtelijk en duidelijk blijft. Maar dat is mijn mening :o

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 16:21

Oke ik heb geprobeerd om alles na te lezen maar dat duurt te lang:P

Dus voor welke doel groep is er nou op welke locatie een rit?

Ik heb namelijk een shet + sulky en wilde dan ook op die manier mee doen...

In midde nederland wil overgens nog steeds best helpen organiseren internet deed het alleen even niet..

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 16:42

@ Japielover: De doelgroepen zullen zowiezo ruiters worden en waarschijnlijk komt er ook een rit voor de menners en misschien nog een voor de wandelaars (+ honden)

@ Maai_ke: Ik snap dat het voor jullie makkelijker is om een rit in overrijsel te hebben.. Maar we kunnen niet in alle 12 provincie's van het land een rit houden ;) En het is ook niet echt makkelijk als jullie nu binnen dit topic weer een aparte rit gaan organiseren voor hetzelfde

Zoals het er nu naar uit ziet worden het gewoon de locaties die het eerste genoemd zijn, dat zijn dus:
Drenthe voor Noord
Utrecht/Gelderland voor Midden
Brabant voor Zuid

Er kan tot vanavond ingeschreven worden voor de organisatie en die zal dus morgen al bekend worden gemaakt :)
Dan hopen we jullie allemaal vrijdag van meer informatie te voorzien!

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 16:56

Oeeei lees dit nu pas, wat een enorm goed initiatief zeg!

Ik wil wel mee rijden in Brabant (en ik weet er nog veeel meer die niet op bokt zitten..) Welke regio in brabant wil je het organiseren? ik zou eventueel wel willen helpen, maar dan moet ik wel weten waar het
ongeveer gaat zijn en door welk gebied jullie willen rijden?