Ik kan wel even kijken of dat hier lukt. Ligt er een beetje aan op wat voor dag het is, want zaterdags gaat hier niet lukken. Zondag zou nog wel kunnen M'n vader vond het erg gaaf, dus als het geen dansje werd wilde hij ook wel meedoen, dus dan kan hij ons brengen&halen. Maar ik pb dan wel even!
Ja, doe maar Daar zit ik toch elk weekend, lekker makkelijk
moonsparkle
Geplaatst: 10-11-09 20:48
Mij leek trouwens zoiets heel simpels wel erg leuk. Op een station sochtens vroeg en dan op het liedje begin de dag met een dansje, een simpel dansje waarmee 1 iemand begint en vervolgens 4 eromheen en zo steeds meer het liedje een paar keer herhalen.
Maar ik vind utrecht centraal ene goed idee, het is het drukste treinstation van Nederland..! We kunnen ook allemaal opeens een catwalk loopje doen Of iedereen vormt een paar en doet een fotoshoot
moeten we wel iemand hebben die filmt en dan moeten we op HvN komen
Szan
Geplaatst: 10-11-09 21:46
Freeze is een beetje afgezaagd vind ik zelf, omdat het al een paar keer op Utrecht CS gedaan is.. dansje is pakkender, en geeft een veel vrolijker effect
Jilletje
Geplaatst: 10-11-09 21:47
lieniminnie schreef:
Grease is ook super leuk!
Maar ik vind utrecht centraal ene goed idee, het is het drukste treinstation van Nederland..! We kunnen ook allemaal opeens een catwalk loopje doen Of iedereen vormt een paar en doet een fotoshoot