en lon jij blijft vast gewoon zitten , die zadels zitten als een huis, vind ik ..

zitten als een huis ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mireille schreef:Vorige keer hadden we koude schotel. Zelfde idee eigenlijk. Allemaal verschillende dingen zo dat er voor iedereen wat bij zit. Ik geloof dat we toen 15 verschillende schaaltjes met lekkere dingen hadden.De bijdrage was toen 4 euro per persoon.
Lijstje van wat ik me meen te herinneren oa gekocht te hebben: stokbrood, kruidenboter, aardappelsalade, huzarensalade, augurken, tomaten, komkommer, feta, zalm, kip, worstjes, mandarijnen, sla, ananas, asperges, mais, erwten, meloen.
Voor deze keer zit ik te denken aan stokbrood met kruidenboter, feta, olijven, pesto, tapenade, mais, erwten, gehaktballen, worstjes, kip, mais chips, tonijn, pepertjes, courgette, ui, roerbak ei, champignons, paprika, tomaten, knoflook en zo verder.
Deels koud en deels opgebakken. Echte tapa's hapjes zijn het dan niet, maar qua dingen wel in dezelfde richting. Je kunt van alles wat je lekker vind wat opscheppen. Zelf kiezen dus, voor ieder wat wils.