bij mij betaalt da just hetzelfde, ik neem die uren op een andere dag op
Venna
Geplaatst: 16-11-09 10:01
Foryourneeds schreef:
kunde nie met de trein nog tot in Sint-Niklaas geraken? Dan kunde wel mee rijden met ons Kheb trouwens de vrijdag wa vroeger gedaan, komt goed uit (moet wel 2 avonden werken volgende week )
ladies! om 20u eten, mààr, vooraf ergens afspreken of ergens iets drinken? en wat doen we daarna? I'm a busy woman eh, en een controlefreak, ik moet da hier beginnen weten (neeje, 'k wil kunnen inschatten hoe wakker ik zaterdagmorgen ben om les te geven da is't em )
aperitief in heksenketel zelf lijkt mij niet praktisch, allez, die mensen gaan niet content zijn als we daar vroeger toestuiken toch? Dan zou ik nog eerder een stom café in de buurt opzoeken? Maar ik weet daar niets zijn dus aan mij moet ge niets vragen
café in de buurt is niet zo moeilijk, ik weet er 3 zijn op 50 meter afstand... Wastobbe zou volgens mijn ouders nog wel plezant zijn en is echt dr mega dichtbij
en zijn uw ouders betrouwbaar? haha aan de mijne zou ik zoiets niet moeten vragen Voor mij is alles goed dus Zolang ik er maar gps-gewijs raak ben ik gelukkig
ofcourse maar ge hebt café's die gezellig zijn, café's die 5voor12-achtig zijn, en café's die zich klaarmaken voor de wekelijkse bingo-avond eh da bedoelde ik dus
ofcourse maar ge hebt café's die gezellig zijn, café's die 5voor12-achtig zijn, en café's die zich klaarmaken voor de wekelijkse bingo-avond eh da bedoelde ik dus
SofieBeau
Geplaatst: 16-11-09 21:56
wastobbe is volgens mijn mama gezellig
5voor12achtige café's in Laarne-city lijkt mij sterk
trouwens, het restaurant was ook een idee van mijn mama en die hebt ge precies toch wel goedgekeurd e?
Coberlina
Geplaatst: 16-11-09 22:09
Izzy19 schreef:
Ik ga na het etentje naar huis, kheb echt massa's werk voor school
mja ik moet werken zaterdag om 9u, dus ik maak het ook nie te laat.
We kunnen gerust allemaal samen rijden he. Maakt mij ni uit wie rijdt.
PatsyPatsy
Geplaatst: 16-11-09 22:35
ik ga vaak naar wastobbe denk alleen dat we daar niet allemaal samen gaan kunnen zitten of 't is allemaal aan een ander tafelke .. en op vrijdagavond is dat daar standaard huizeke vol dus niet zo'n goed plan.
vraag het net aan de vader, het mag evt ook bij mij thuis. ik woon nu ook niet ver van heksenketel (5km ofzo) en ook makkelijke E40-E17 afstand
en in mijn straat is hier ook wel een suupergezellig caféetje. Om 7u zal er ook wel nog niet zoveel volk zijn
Ik maak het ook niet laat, de landmeter komt zaterdag om 9u aan ons hoevetje om de hectare weide af te meten (enneuh das 35min rijden van mij thuis, dus moet vroeg op)