Ik heb het even nagekeken van het station naar malin der huis ik ong 15 20 min en we rijden om kwart voor 6 bij malin weg dus voor kwart voor 6 moeten mies en ik daar zijn dus als ik iets voor half 6 mies van de trein af haal rijden wij gelijk door,
Okej prima! Sorry dat ik niet eerder reageerde maar heb gisteren een ongelukje gehad, ik denk dat je mijn adres van Frank al hebt gehad? Ik vind het goed!
Mies je hebt mij ook al gezien hoor of ben je in de ontkenning
Machonito
17.11 op dordt centraal dat is goed hoor dan rijden we iets eerder naar malin dan zijn we zo rond half 6 bij malin en om kwart voor 6 rijden weer daar weg dus komt prima uit,
ik heb je telefoon nummer want ik weet natuurlijk niet aan welke kant je uitstap maar dat vraag ik wel even aan mijn schoonvader die is machinist en ik moet onthouden dat je op centraal uitstapt dat is bij de stad dus dat onthou ik wel
We zouden toch om half 7 op Delft centraal afspreken . Zit net even de trein te kijken en er komt er eentje om 18.08 en om 18.33... Weet niet of ik die laatste kan nemen, voor het geval die vertraging heeft ofzo .
Machonito
Geplaatst: 04-06-09 20:51
wij gaan niet naar centraal hoor wij gaan gewoon naar de mol zelf weet nog niet of wij op de fiets gaan namelijk
Okeeej, dat is ook sportief . Ik dacht ergens te lezen dat er een afspreekpunt was op het station , omdat de garage daar ook redelijk in de buurt was...
Machonito
Wij wonen er eeen kwartier vanaf (van de mol af) en de station ligt net aan de andere kant.
frankiej
Geplaatst: 04-06-09 21:10
benthe: jaja ik heb vanavond iloons mailtje gelezen
esther: ja volgens mij ook, voornamelijk om vooraf kennis met iedereen te maken. parking, de mol en station liggen ongeveer op gelijke afstand van elkaar in een driehoek.
bent en iloon, komen jullie ook met de trein?
denise: dan kun je idd beter wat eerder bij malin zijn, ik ga er van uit dat jullie 3 dan bij ons instappen?
malin: ik had al wat gelezen op je hyve. alles weer een beetje ok?
heidi: boze (alcohol)plannen omdat je op de fiets komt?
Machonito
Geplaatst: 04-06-09 23:41
hahah nee hoor ik drink niet Marcel mischien en biertje maar ook niet veel
nee het is maar een stukkie fietsen en is ook erg gezond tenzei iemand naar ons toe komt om met ons mee terijden Tja dan gaan we met de auto Of als het regent dan gaan we maar met de auto flauw he