Carlijn & ik zijn waarschijnlijk om 12.46 in Heino, of om 13.16
en marleen, ik ben even aan het kijken of ik nog van die 40%kortingsdingen kan regelen want dan kom ik goedkoper uit, maar als ik daar niet meer aan kan komen en jij hebt nog zo'n 12,50 kaartje wil ik die wel! =]
xLonneke
Geplaatst: 30-04-09 21:45
ook maar even hier voor de mensen die het normale topic niet meer lezen
Meiden die morgen al naar Leanne gaan, veel plezier alvast <3 en bij kabaal enzoo
en ik zie jullie zaterdag
want ik ga nu tvkijken, en morgen weet ik niet, denk iets leuks doen dus dan ben ik niet op de pc, dusjaa
maar als er nog iets veranderd of als ik nou nog dat een 2persoonsbed mee moet nemen etc, kunnen jullie mij bellen me nummer is (ik doe het maar even op de leanne manier ) nul 6 drie 4 negen 7 zeven 5 twee 2
Spritz
Geplaatst: 30-04-09 22:05
Kan iemand ájb een luchtbed voor mij meenemen? Ik heb al zo'n slechte rug dus..
Alleen voor morgenavond btw
ChristyT
Geplaatst: 30-04-09 22:19
Amburtjoz schreef:
Christy, mag ik eventueel van jou een slaapzak lenen? Luchtbed neem ik zelf wel mee, en kussen valt vast wel te regelen anders slaap ik maar op niks
en ik heb btw een DONALD DUCK slaapzak hóe geweldig .
Simoon__
Geplaatst: 01-05-09 00:19
Hier even een berichtje;
Ik ben er zaterdag alleen overdag, hoe ik kom heb ik geregeld.. want ik ben om 10 uur in Heino, en dan ga ik met Marleen verder..
en dan ga ik dus met Monica mee terug naar Ens, want ik ga savonds ook al weer naar mn Oma in Balkbrug, ( aangezien ik er niet helemaal uit kom met school, en hun altijd alles snappen en nog wat redenen )
Dus dan ben ik er op zaterdag ook NIET met het avondeten, Dan wil ik voor tussen de middag wel me eigen eten meenemen hoor
ik & ilse gaan zometeen boodschapepn doen en daphne en ik zometeen ilse ophalen
Hm mensen die maar voor een dag gaan ik vind eigenlijk het is maar een klein bedrag en voor het hele weekend dus ook gewoon voor tussendoor enzo en ik kan toch niet voor mensen uitzonderingen gaan maken? Dat kan ik toch niet doen? Ik vind dan maar gewoon eerlijk verdelen wants ommige komen ook van verder daar gaan we de treinreiso ok niet van betalen toch? ^^.