Neemt iemand trouwens een camera mee? Ook op de rit? Lijkt me wel leuk om daar foto's van te hebben
Lien_
Geplaatst: 16-06-09 20:40
Superr heb er zin in Tijd is ook helemaal prima! Ik heb ook absoluut geen zin in een wilde rit lekker rustig en gezellig en heb geen behoefte aan ongelukken
Het is jammer dat het vrachtwagentje nog niet af is, anders had ik mn verzorgpaard misschien wel mee kunnen nemen. Maar aan de andere kant had ik dan ook gelijk weer terug gemoeten naar stal, ook niet heel gezellig
Linda, Linda, Judith, Mireille, Tes, Lon, Ellen, Lien
had Judith er nog tussen staan. Dat is Dow toch? Zij ging niet meer mee Nou ja, er is dus nog plaats voor eentje meer En anders bel ik even op dat het 1 persoon minder is.
jammer dat ik geen foto's kan maken ik mag helaas niet mee. krijg het er hier thuis niet in. Ook niet om mirr of lonn te bellen. Als er nou bijv. iemand gewoon een aantal keer hierlangs kan komen en kennis maakt met ouders enzoo dan hebben ze het gevoel dat ik tenminste 1 van jullie ken. Maar ik mag echt niet
Oh naast Den Bosch! Daar kom ik dan bijna langs als ik naar mn vriend ga
Mireille
Geplaatst: 16-06-09 22:04
Vlak bij Den Bosch.
Jammer Vion! Eventueel wil ik je ook wel thuis komen ophalen. Maar zo als je ouders reageren is ook niet meer dan logisch
vionnesem
Geplaatst: 16-06-09 22:04
noord-brabant lin naast den bosch. Kijk druppeltje en storm wonen nog op fiets afstand. maar goed vind maar eens tijden en dagen. En zij gaan niet mee op meeting. Dat is ook weer zoiets