Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lolz 

Maar ik neem zelf al pastasalade mee natuurlijk.

Komt nog bij dat ze ineens mijn berichten zijn gaan controleren, dus voor het geval dat ze het nog eens doen: Hallo mama, hallo Ger!

),misschien bedenkt ze zich dan wel. Zitten we alleen nog met de 2e optie, maar die zou ik op zich best leuk vinden...
. Fiffill ken ik ook via bokt en ze leeft nog steeds...
Ik kan me de zorgen van ouders wel voorstellen, je hoort ook wel eens rare verhalen... Het is eigenlijk een goed teken wanneer ouders zich zorgen maken he, het zou niet zo best zijn als ze dat niet deden
. Je ouders mogen trouwens ook mee komen...
Kijken ze even of het veilig is en ze je met een gerust hart achter durven te laten. Misschien mag je dan iig gezellig Twilight met ons kijken. Maar goed, als het niet mag, wees dan toch maar blij met een moeder en stiefvader die zo veel van je houden dat ze graag heel zuinig op je zijn. Ik zal denk ik trouwens van dezelfde leeftijd zijn als jouw ouders, verantwoordelijksgevoel heb ik inmiddels dus gelukkig wel ontwikkeld
.
Ik had zoveel tassen vol eten en drinken, dat ik niet denk dat er ook maar iemand zal zijn die nog trek krijgt in mensenvlees (of bloed)...
Ik heb veel kippevleugeltjes, 2 stukjes brie, kleine mozzarellaballetjes (om met kerstomaatjes en verse basilicum aan een cocktailprikkertje te rijgen, een paar afbakstokbroden, 2 pakjes roomboter om zelf kruidenboter te maken, ingredienten voor mijn moeder's overheerlijk komkommer/kaas/appel/ham salade met yoghurtdressing te maken (Fiff, ik haal er voor jou een bakje uit voor ik de ham er door gooi
), blik zalm voor zalmsalade, augurken, eieren (voor eiersalade), kruidenroomkaas van V&D (
), ingredienten voor sushi, 24 flesjes mineraalwater, 2l bitter lemon, 2l sinas, 2l lemondrink, tray energy drinks, sinaasappelsap, naturel chips, kaas uien chips, paprika ribbel chips, kaasflips, pindaflips, gehakt om evt. kleine gehaktballetjes te maken... Ik denk zomaar dat we een heel eind gaan komen, maar als iemand nog een specifieke wens heeft, gil maar
.
Nou ja, als hier en daar een paar paperassen liggen, dan kijken jullie er hopelijk wel overheen...
Schone vloer, schone keuken, schone slaapplekken komt wel in order, maar of ik ook al mijn verdwaalde paperassen een mooi plekje weet te geven is een 2e...