Floor heeft gemaild en het antwoord apparaat ingesproken maar nog geen enkele reactie. Volgend mij zouden we vrijdag tot zondag gaan.. al zou zaterdag en zondag mij ook goed zijn. We gaan meestal vrijdag en dan de paarden daar neerzetten en zuipen zaterdag rijden en daarna BBQ en een de drank en zondag brak naar huis..
maar ik heb dus geen ideeee want die mensen bellen me niet terug
Ja het idee was inderdaad vrijdag t/m zondag. Maar er is al eerder gevraagd hier wat we gaan doen nu we geen paarden meenemen. Het is natuurlijk nu rustiger zonder paarden en met een kleinere groep mensen. Vandaar dat mij een zaterdag op zondag voldoende lijkt inderdaad.
Wel balen dat je niets hoort Flo. Niet netjes en onhandig, blijft allemaal onduidelijk zo. En (mochten ze dat doen) ik vind niet dat ze ons/ jou nu in de schoenen kunnen schuiven dat je misschien laat zou veranderen / deels afzeggen...
Ik heb geen idee Kriel ik heb die mailtjes ooit naar Gea gestuurd via mn werk en daar ben ik nu niet. Daarbij is dat al een hele poos geleden en mijn outbox wordt gewist dus ik weet ook niet of ik ze nog heb
uit mijn hooft komen we vrijdag aan .. moeten we vor vrijdag avond een snackbar zien te vinnen .. is er zaterdag een BBQ door hun georganiseerd en agan we zondag moe brak maar voldaan weer op huus aan..
maar ik heb totaal geen contact met die lui en meer dan bellen en mailen kan ik ook niet.
Even voor mijn idee zijn er mensen die daar mogelijk een paard huren willen als dat gaat? want dan neem ik Millsje wel mee, mocht dat niet zo zijn dan laat ik die ook thuis dan is het me het gezeul ook niet waard.
Ik ga nog een keer mailen ook.. ik ga ze nu gewoon dubbel stalken tot ik antwoord heb..