Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Anne_x schreef:Ik snap dat we t zo eerlijk mogelijk willen doen. Maar dit was mijn (samen met jennifer natuurlijk) idee. En nu ben ik de enige die niet mee kan. Lekker hoor
Nagini schreef:Help. Wie weet naar welk email adres ik moet emailen
Sani schreef:Ten eerste.
Geef je zelf aan dat het wel eerlijk is om meeste stemmen gelden te doen.
Als dan blijkt dat de meesten op een datum kunnen waar toevallig 1 iemand niet kan.
Terwijl op andere data meerdere mensen niet kunnen en je dus een groep van misschien maar 4 overhoudt. Is het dan niet logischer om voor die eerste optie te gaan en niet voor de 4 personenreis optie?
Ten tweede.
We hadden ook alles stil kunnen houden en who knows was er dan in disney een enorme ruzie geweest.
Was dat gezellig?
Was dat dan het geld waard geweest?
Nou, sorry maar dan ga ik liever niet.
Het is iig eerlijk genoeg van ons dat we het aangeven. Je kan ook denken, goh dat is iets waar ik misschien aan kan werken.
Want het was wel zo dat ik er in de trein geen woord doorheen kreeg hoe vaak ik mijn mond ook opentrok.
En dat viel niet alleen mij op.
Zo. Dat is eruit.
En "Jullie mogen mij niet" is een belachelijk iets. Je kan best aardig zijn, dat geloof ik ook wel. Het is alleen zo dat wanneer je een gesprek voert iedereen aan bod moet komen, zodat iedereen zijn mening kan geven.
Sani schreef:Gaan we zo beginnen?
Ik verlaag me niet sorry.
Nagini schreef:@ Anne, we hebben toch uitgelegd wat we daar van vinden? Wij hebben het erover gehad in de PM, maar in het topic heb je er helemaal niet op gereageerd.
Als het te veel word heb je soms gewoon geen zin meer om te reageren.
Daarbij krijg ik ook nog eens de ''indruk'' dat je helemaal geen zin meer hebt om mee te gaan of heb k dat fout gedachtgelezen