Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoyCiej007 schreef:Zo, het filmpje van het hakken van het borstbeen is nu ook aan het uploaden...
Dioxide; het lukte jou telkens niet omdat dit het enige .avi filmpje was. Youtube accepteert blijkbaar geen .avi filmpjes, dus moest het filmpje geconverteerd worden naar .mpeg bestand.
Daar heb ik een speciaal programma'tje voor, het is dus nu een .mpeg bestand en nu lukt het uploaden bij youtube dus wel
Jolliegirl schreef:doet alles het weer, hier niet
JoyCiej007 schreef:inderdaad he?haha, knap van je dat je het uiteindelijk toch nog gekeken hebt
flair schreef:Ik heb het steken/hakken e.d niet bekeken. Kan ik denk ik ook beter nog even niet doen. Als ik Flair niet net had weggebracht had ik het wel gekund... mja nu stel ik me haar er bij voor. Ben wel nog steeds erg blij dat ik het schieten heb gezien en precies weet hoe dat gebeurd is bij haar... Zonder dat ik in de schietruimte was kon ik me precies voorstellen hoe het moest gaan voor Flair.
Jolliegirl schreef:JoyCiej007 schreef:inderdaad he?haha, knap van je dat je het uiteindelijk toch nog gekeken hebt
Het was anders dan ik verwacht had.
Ze vangen het bloed hier op, ik had verwacht dat ze gewoon hangen, en dat je zou zien dát ze gingen steken.
het filmpje was dat er al gestoken wasen ja.. had ik je al verteld geloof ik? daar kan ik wel weer tegen.. heel raar!
maar het valt me mee, ik denk dat ik wel mee wil/kan de volgende keer~!
flair schreef:Zonder dat ik in de schietruimte was kon ik me precies voorstellen hoe het moest gaan voor Flair.
Citaat:Toch vraag ik me af hoe het in andere slachthuizen er aan toe gaat.
Zouden die dat daar ook zo rustig en respectvol doen als in Nijkerk?