maar mijn vriendje wil mij kostte wat t kost toch op pad hebben, dus t zal wel goedkomen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Girlgamer schreef:Waarom zou je vervoer niet doorgaan Angela?
Girlgamer schreef:Ow, dat is minder. Even afwachten dan maar.

Girlgamer schreef:Nou een lieve vriend heb je wel

gelukkig kan hij daarmee omgaan 
)

Nettieejj schreef:HET WORD MOOI WEER! EN ALS IK ZEG DAT HET MOOI WEER WORD WORD HET OOK MOOI WEER!
Girlgamer schreef:Nettieejj schreef:HET WORD MOOI WEER! EN ALS IK ZEG DAT HET MOOI WEER WORD WORD HET OOK MOOI WEER!
En als het regent word ik heel boos op jouw
mocht het anders zijn het overzicht geef me dan een seintje, degene die zondag komen heb ik niet bij de stalling gezet, maar er is gewoon plaats voor jullie in de stal. Nettieejj schreef:Was jij vanochtend om 10 over 8 aan het fietsen? Bij de Sint Joris kerk?
. Bij de Joris kerk op de Jorislaan trouwens? Daar heb ik vroeger in de buurt gewoond. biancailona schreef:ps met zulke overzichten gaan pagina's sneller
Girlgamer schreef:Nettieejj schreef:Was jij vanochtend om 10 over 8 aan het fietsen? Bij de Sint Joris kerk?
Nee, ik fiets nooit. Bij de Joris kerk op de Jorislaan trouwens? Daar heb ik vroeger in de buurt gewoond.
MAar ik zag iemand die eng veel op jou leek
Girlgamer schreef:biancailona schreef:ps met zulke overzichten gaan pagina's sneller
Staat dit er al lang onder? Zie het nu pas voor het eerst

flamon schreef:Super gaaf idee
tot wanneer kun je je opgeven ??
flamon schreef:oo ik kan trouwens niet![]()
want dat is tijdens de postel rally en dan doet janske mee
dus ik ben dan beetje paardloos
Naaltje schreef:dat is wel jammer..
paardjes werden er niet verhuurd op locatie..
toch?