Nou tot zo over een half uurtje zit ik op de fiets na mijn paard..! Ze is geschoren..:S Mja tot 12 uur.. Heel misschien nem ik hindernissen mee dan kan ik mijn pony nog laten springen
Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's De paardjes waren niet echt moe toen ze weer in de wei stonden, ze gallopeerden der nog eens lekker op los Maar was zeker een leuke boktmeeting!
Ik dacht trouwens dat alleen mijn rijbroek wat nat was, bleken mijn hele laarzen vol te staan
Ik vond het idd ouderwets gezellig !! Ik en Rhode hadden het wel ijskoud op de trug weg.. Kalinka en Poncho waren wel weer droog voordat ze de wei weer opgingen. Ik ben nu wel moe Madelon wij moeten nog een SO leren :S kweet nog niet of ik dat doe
Ik heb het ook eindelijk weer warm, ik heb op de minuut precies er 4 uur op gezeten en Quincy was weer heel blij in haar stalletje, met de brokken. Ik weer lekker gedouched en mijn zadel, hoofdstel, singel en dekje zijn allemaal doorweekt, en mijn laarzen staan nog steeds vol helemaal ingetrokken dat vocht.
Weer een boktmeeting als het wat warmer weer is, dan kunnen we lekker zwemmen met de paarden, alhoewel sommigen dat met dit weer ook deden Zijn de foto's/verslag al bijna klaar??