Van mij mag het elke maand zo'n clinic zijn En ik die dacht dat Pasino moe was, hij heeft hier nog niets anders gedaan dan rondgedraafd en gegaloppeerd, zot beest! En juist heeft hij nog spoken gezien want hij durft zijn stal niet meer in, als ik hem er dan in zet vliegt hij der meteen ook weer volle bak uit. Ik denk dat die clinic wat rare effecten op hem hebben gehad
Ahzo, dan stiekem naar mijn paardje geweest toen ik er niet bij was waardoor die nu zo spastische buien heeft Jammer dat ik niet wist wie welke bokker was, volgende keer naambordjes ophangen, hihi.
't zal da geweest zijn nee, ze staat nog op haar wintervoerschema, toen werkte ze veel minder, ik begin haar nu meer krachtvoer te geven, 't is nodig (op hare leeftijd)
Zo de clinic was geslaagd! Tyrza bedankt en uiteraard SarahJ ook! Moesten er zijn die foto's van mij en Montana hebben dan mag je die altijd sturen naar francois.smeyers@skynet.be .
Weet niet of ik misschien ook ergens op de achtergrond te bespeuren ben, maar ben ook wel benieuwd naar foto's. Buiten 'de pipi'-foto dan, wie die ook genomen had
Heeft iemand een e-mailadres van Charlotte van Uber? We hebben daar ook foto's van gemaakt en ik wil die haar wel bezorgen als iemand die gegevens heeft... Het e-mailadres is dus welkom via pb!