Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
assie schreef:
Ik ben ook niet geweldig, zeker niet, (ben er 'n halve traditie van aan het maken om per ongeluk 'n paard te laten ontsnappen op paard en koets) maar ik doe dan ook niet alsof ik geweldig ben.
jantina schreef:Inderdaad.. Ik heb vorig jaar meegereden in de Irish Cob show (met die woonwagens erin). En al helemaal met ons ras.. Een dressuurproef laten zien is niet spetterend genoeg, en zo racen als de shetlanders... tja.. daar moet je echt shetlanders voor hebben..Hoe hoog niveau wil je zien dan Stef? Niet iedereen rijd GP of iets in die trant.
Sommige shows zijn wel dodelijk saai, maar op een gegeven moment is er niet zo heel veel meer te bedenken.....
Marrie schreef:Ik vond de show van de friezen erg mooi! De show van de New Forest was ook leuk!
Je hebt ook maar 10 minuten en dat is best kort.
Vond op zich de shows wel leuk hoor. Maar tis net als Craignethan zegt kijk veel liever naar een ontspannen show met lol!
Vond de Gelders echt geweldig, ben gelijk fan van het ras
Nicolletje schreef:en ik vond ook de Ackal-Teké's erg mooi, jammer alleen dat ze alleen maar een beetje rondjes liepen met een verhaaltje over het ras. Ik zou dan zelf willen laten zien van: kijk, hoe veelzijdig dit ras is het kan ook....
liberty schreef:dank je, het was een van onze beste tot nu toe zei iedereen
Kreeg zelfs de complimenten van Pam, de omroepster