Paard&Koets, brabanthallen 's Hertogenbosch!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:41

Ja ze kunnen nog niet eens stallen bewaken! Stelletje over het paard getilde maloten!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 22:49

Hihi, dan leer je toch iets verkeerds op die school. Arrogant kijken lijkt me niet echt een hele goede kwaliteit Tong uitsteken .

Nee, doe mij maar gewoon de Shetlander Grand National, dat vond ik samen met de Shire Show de allerleukste. (Nouja, de zebra was ook gaaf en de afsluiter van de menshow vond ik ook héél gaaf om te zien)

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 00:44

Ik heb een ontzetend leuk weekend gehad, we hebben de Shires weer lekker kunnen promoten en ik heb weer veel mensen die ik elk jaar zie teruggezien en mee ge-ouwehoerd OK dan!

Assie: jij bedankt dat je bij me wilde slapen in de caravan, anders had ik in m'n eentje moeten liggen en dat is ook niks, je was een lief slaapmaatje Haha!

Alle mensen van het Groninger Paard bedankt voor de tray Groninger Mosterd (extra pittig Knipoog ), lekker Vork

En iedereen verder natuurlijk bedankt voor de gezelligheid OK dan!

Zijn er al goede foto's van P&K ? (Marcel Knaapen en Hypofocus b.v.?) En waarom hebben we nog geen eigen P&K-forum? Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 09:49

assie schreef:

Ik ben ook niet geweldig, zeker niet, (ben er 'n halve traditie van aan het maken om per ongeluk 'n paard te laten ontsnappen op paard en koets Bloos! ) maar ik doe dan ook niet alsof ik geweldig ben.

tjee dat was ik van vorig jaar alweer vergeten!En het zijn steeds die van mij die ontsnappen!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 09:53

Toch vind ik over het algemeen genomen de shows niet van een bijster hoog nivo, uitzonderingen daar gelaten. Zou leuk zijn als stamboeken wat meer tijd hierin steken

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 10:07

Hoe hoog niveau wil je zien dan Stef? Niet iedereen rijd GP of iets in die trant.
Sommige shows zijn wel dodelijk saai, maar op een gegeven moment is er niet zo heel veel meer te bedenken.....

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 10:10

dat hoeft ook niet, maar sommige shows idd veel te lang (friezencarrousel vond ik bijv veel te lang) en sommige tja, we draven een rondje door dak, daar kan je toch wel meer van maken???

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 10:11

jantina schreef:
Hoe hoog niveau wil je zien dan Stef? Niet iedereen rijd GP of iets in die trant.
Sommige shows zijn wel dodelijk saai, maar op een gegeven moment is er niet zo heel veel meer te bedenken.....
Inderdaad.. Ik heb vorig jaar meegereden in de Irish Cob show (met die woonwagens erin). En al helemaal met ons ras.. Een dressuurproef laten zien is niet spetterend genoeg, en zo racen als de shetlanders... tja.. daar moet je echt shetlanders voor hebben..

Maarja, er is weer een jaar de tijd om wat nieuws te bedenken.. Haha!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 10:26

Daar heb je wel gelijk in. Ik vond de andalusiers (lusitano's Verward ) heel mooi, maar een heel showblokje lang werd wat saai. En dat is dan ontzettend zonde, want ze zagen er heel knap uit

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 10:37

Ik denk dat jij de Anda's bedoelt Jantina. Ik heb de Lusitano's gezien en die deden een pas de deux. Best jammer, ze kunnen beter de veelzijdigheid van het dier laten zien, dan een proefje op L niveau wat amper uit de verf komt (is mijn mening dan).

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 10:51

Stef het is echt heel moeilijk wat te bedenken. Ik ben volgens mij de enige bij het IHW die hoger heeft gereden dan de L.Het is zo moeilijk om mensen te krijgen de meeste mensen fokken alleen wat met hun paard en dat is het dan. Of ze rijden wat recreatief maar daar kun je ook geen spetterende show van maken.
dus als je het beter weet hoor ik graag ideeën Haha! we hebben overgens onwijs veel leuke reactie's op onze show gehad maar ik begin nu alweer te brainstormen voor de volgende keer

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 11:06

En daarbij zijn de stamboeken landelijke verenigingen en is het moeilijk om mensen bij elkaar te krijgen om te oefenen. Iedereen doet zijn best. Persoonlijk vind ik het belangrijker om een ontspannen show te zien waarin de mensen echt lol hebben met hun paard als een superstrak geplande dressuurproef die mij na 2 minuten al stierlijk verveeld. Zoveel mensen, zoveel smaken Knipoog

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 11:25

Ik vond de show van de friezen erg mooi! De show van de New Forest was ook leuk!

Je hebt ook maar 10 minuten en dat is best kort.
Vond op zich de shows wel leuk hoor. Maar tis net als Craignethan zegt kijk veel liever naar een ontspannen show met lol!

Vond de Gelders echt geweldig, ben gelijk fan van het ras Lovers

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 12:17

Wat deden de geldersen in de show? Ik heb die show gemist. Zijn daar ook foto's van? Ik ben wel nieuwsgierig.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 12:50

Marrie schreef:
De show van de New Forest was ook leuk!

dank je, het was een van onze beste tot nu toe zei iedereen Haha!

Kreeg zelfs de complimenten van Pam, de omroepster Lachen

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 12:59

Marrie schreef:
Ik vond de show van de friezen erg mooi! De show van de New Forest was ook leuk!

Je hebt ook maar 10 minuten en dat is best kort.
Vond op zich de shows wel leuk hoor. Maar tis net als Craignethan zegt kijk veel liever naar een ontspannen show met lol!

Vond de Gelders echt geweldig, ben gelijk fan van het ras Lovers

Bedoel je de show van zondag??
Heb je 'm gezien?? Een vriend van mij reed mee op een Gelderse merrie Haha!
Ik zoek ook nog foto's daarvan!

zippora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 13:04

Nicolletje schreef:
en ik vond ook de Ackal-Teké's erg mooi, jammer alleen dat ze alleen maar een beetje rondjes liepen met een verhaaltje over het ras. Ik zou dan zelf willen laten zien van: kijk, hoe veelzijdig dit ras is het kan ook....

Dat komt nog wel. We waren in ieder geval superblij dat de stand een derde prijs kreeg. Dat hadden we eigenlijk niet verwacht. Dit is pas het eerste jaar dat de Akhal-Teke's zich presenteren en deze twee zijn momenteel voornamelijk endurance getraind. We hebben al gepraat over wat we volgend jaar zouden kunnen doen, dus wie weet ziet het er dan wel flitsender uit.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 13:07

Ik heb jullie show niet gezien, maar ik zag jullie wel rondrijden en een van de meiden kwam nog even onze spiegel lenen. Ik vond dat jullie er verzorgd eruit zagen, goede outfits!

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 13:10

Amanda schreef:
Bedoel je de show van zondag??
Heb je 'm gezien?? Een vriend van mij reed mee op een Gelderse merrie Haha!
Ik zoek ook nog foto's daarvan!

Ja die heb ik gezien!!!
Uhm heb geloof ik geen foto's ervan gemaakt. Als ik het geweten had Knipoog
Maar waren mooie paarden zeg!!

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 13:11

liberty schreef:
dank je, het was een van onze beste tot nu toe zei iedereen Haha!

Kreeg zelfs de complimenten van Pam, de omroepster Lachen

Zag er leuk uit hoor, leuk in elkaar gezet! Met muziek en figuren was leuk!
Vond het wel jammer dat die kleine kids sporen aan hadden en daar steeds mee zaten te prikken maar goed dat is maar een klein detail natuurlijk Knipoog

Reed jij voorop? En op welke pony reed je??

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 13:14

Ik reed voorop, op de lichtbruine

dat alle kids sporen aan hebben moet, je wilt een eenvoud zijn en zoveel mogelijk hetzelfde hebben Lachen Het zijn overigens geen super scherpe sporen Lachen

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 13:20

Marrie schreef:
Ja die heb ik gezien!!!
Uhm heb geloof ik geen foto's ervan gemaakt. Als ik het geweten had Knipoog
Maar waren mooie paarden zeg!!

Jammer Haha!
Hij reed op een vreselijke uislovende merrie Haha!
Volgens mij met lichtere manen en staart. Zal wel 1 van de weinige mannen geweest zijn Haha!

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 13:26

Jepz die heb ik wel gezien hoor, leuk paard *LOL*

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 13:30

Marrie schreef:
Jepz die heb ik wel gezien hoor, leuk paard *LOL*

Ik zal het doorgeven Knipoog

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:51

Zijn er nog mensen die foto's hebben gemaakt of staan er al ergens foto's op het forum. Mijn digi was stuk dus ik kon geen foto's maken. Ik zou grag nog de scwarzwalder willen hebben op foto.