Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovelyfiefy

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 18:17

Dankjewel!
Paasdag 1 heb ik top afgesloten.
Zojuist voor het eerst gesprongen met mijn paard
& daarna heeft er ook nog voor het eerst iemand anders opgezeten dan ik zelf.
(dochter van iemand die daar haar paard ook heeft staan)
en mijn paard houdt niet zo heel erg van kinderen, maar dit meisje vind hij vanaf het begin al leuk en ze mocht dus ook zonder problemen op zijn rug en hij luisterde zelfs naar haar.
Ik ben verbaasd en super trots & blij *\o/*

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 18:38

hier een foto uit het filmpje,
niet heel scherp.. maar gaat om het idee :P
Afbeelding

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 19:16

Gaaf! Ik heb nog niet gesprongen met Fayah, ookal vind Britt dat niet erg. Ik ben eerst nog lekker aan het dressuren :o

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 19:19

haha ja ik doe alles tot een erg basis niveau.
dressuur ,, tja hij loopt automatisch aan de teugel en verzameld draven is al erg lastig, laat staan rustig/verzameld galopperen :P :+
Nu ben ik zelf ook niet van ik wil er alles op hebben, ik vind het leuk als hij iets doet en anders dan niet, proberen we het een andere keer op nieuw.
Net als dit springen, dat heb ik nu ruim 1 jaar niet gedaan aan.
En nu ging ik het gewoon meteen proberen dat ik er op zat :P

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 20:00

lovelyfiefy schreef:
haha ja ik doe alles tot een erg basis niveau.
dressuur ,, tja hij loopt automatisch aan de teugel en verzameld draven is al erg lastig, laat staan rustig/verzameld galopperen :P :+
Nu ben ik zelf ook niet van ik wil er alles op hebben, ik vind het leuk als hij iets doet en anders dan niet, proberen we het een andere keer op nieuw.
Net als dit springen, dat heb ik nu ruim 1 jaar niet gedaan aan.
En nu ging ik het gewoon meteen proberen dat ik er op zat :P

Ook leuk toch? Lekker recreatief! Je moet doen wat je leuk vind

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 20:05

haha ja inderdaad.
cross lijkt me wel leuk. maar niet wedstrijd gericht.
Ik ben gewoon geen wedstrijd persoon :P

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 20:55

lovelyfiefy schreef:
haha ja inderdaad.
cross lijkt me wel leuk. maar niet wedstrijd gericht.
Ik ben gewoon geen wedstrijd persoon :P

Lijkt mij inderdaad ook wel gaaf!

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 21:37

Nou voorlopig lig ik er weer uit :( gister naar de fysio gegaan omdat ik een zwelling in pols zou hebben, wat blijkt.. er zit vocht in mn meniscus ( je hebt er ook een in je pols. ) dus nu zit mn pols flink ingetapet zodat hij rust kan krijgen. doordat je je pols heel veel gebruikt heeft het anders niet de tijd om te genezen.

van de week maar proberen om fayah met mn goede hand te logeren, kijken of het lukt. en anders staat Cleo er helaas een tijdje alleen voor :( gelukkig was mn wedstrijd van zondag al afgelast :)

op mn werk is het ook niet even handig die tape :P doordat ik vrij weinig nu kan bewegen duurt alles ff wat langer :P

jullie nog nieuws?

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 22:35

ik heb het ontzettend druk dus helaas ontgaat dit topic me soms even.

Balen Britt van je pols :( rustig aan doen dan maar
Sabrina, leuk paard heb je :) springt ook leuk!

Ik ben sinds kort begonnen als health coach (even uitprobeer fase nog hoor)
www.facebook.com/bodyinshapee

helaas duurt het wel een tijdje voor je echt wat opbouwt dus nog steeds maar op zoek naar een gewone baan

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 20:12

Cleo: Wat goed!! Ik ben blij met mijn 3 kilo in 4 maanden. Maar, ik heb mezelf helaas ook te vaak verwend. Zit al weer bijna op mijn oude gewicht en dat is absoluut niet de bedoeling. Dus, nog werk aan de winkel hier haha.
Flowery: Same haha. Ik moet alleen nog wel enorm veel.
Sabrina: Ziet er goed uit! Gaaf!! Ziet er goed uit die foto! Wat fijn dat er iemand anders op je paard kon en dat het zo goed tussen hen klikt! Ik heb ook al onwijs lang niet gesprongen dus je bent absoluut niet de enige. Mijn paard vind het gewoon niet leuk, die maak ik veel gelukkiger met een nieuwe dressuuroefening en een goede proef uitrijden. Volgens de vorige eigenaar heeft hij wel altijd M gesprongen dus ik gok dat hij een traumatische ervaring heeft opgelopen want hij vind het nu niks meer. En wie weet vindt hij het wel genoeg, is 1.20 genoeg geweest. én, de basis van de dressuur zit er nog helemaal niet in bij hem, hij loopt niet echt nageeflijk(sinds kort wel redelijk door mijn nieuwe lessen) en vind eigenlijk alles nog wel moeilijk(stelling, inbuigen, netjes door de hoeken, braaf blijven) dus weet je, totdat die basis erin zit ga ik het ook niet meer proberen. Wie weet dat als we straks wat puntjes in de B hebben dat hij opbloeit in het springen, maar tot die tijd houd ik zelf bij dressuur haha.
Britt: Wat ontzettend banketstavig. Ik hoop dat het snel geneest!!
Keeley: Dat heb ik ook! Ik reageer nu ook pas op alles van de afgelopen twee pagina's en dan voel ik me best schuldig erover haha. Wat leuk dat je bent begonnen als health coach! Wel jammer dat het wel even duurt voordat je wat opbouwt..

Nieuws vanaf mijn kant, en het is niet zo leuk. Mijn paard loopt sinds woensdag achter kreupel. Morgen komt er even iemand langs die aan quantum touch doet. Ik ben hier super blij mee, heeft bij mijn vorige paard super geholpen! We gaan het zien :) .

Voor de rest kan ik intussen truien breien en een kussen vullen met het haar wat mijn shet loslaat :+ . Ze verhaart heavy, en ze is al 24 dus ik moet haar wel een beetje helpen. Mijn andere shet moest tot voor kort ook altijd nog geholpen worden maar die rest het inmiddels aardig zelf! Daar ben ik heel blij mee, want ze hadden tot voor kort ook vaak luizen doordat ze zo moeilijk uit de haren kwamen maar dat is hopelijk ook passé zo :D.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 20:22

ja ik moet voor €1000 aan producten verkopen en dan verdien ik er zelf maar €350 op, schiet dus niet echt op :P zijn health producten en niet cheap dus kijk het even aan

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 21:09

Keell94 schreef:
ja ik moet voor €1000 aan producten verkopen en dan verdien ik er zelf maar €350 op, schiet dus niet echt op :P zijn health producten en niet cheap dus kijk het even aan

ik ken het, zit zelf bij FM.
Dat is dan voornamelijk parfum en make-up
Maar ik koop er eigenlijk alleen voor mezelf en voor verjaardagen en sommige vaste mensen die een luchtje willen hebben 1x in de zoveel tijd.
Verder doe ik er niet veel mee, om de 1 of andere reden trekt het niet ofzo.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 21:32

lovelyfiefy schreef:
Keell94 schreef:

ik ken het, zit zelf bij FM.
Dat is dan voornamelijk parfum en make-up
Maar ik koop er eigenlijk alleen voor mezelf en voor verjaardagen en sommige vaste mensen die een luchtje willen hebben 1x in de zoveel tijd.
Verder doe ik er niet veel mee, om de 1 of andere reden trekt het niet ofzo.

Je moet inderdaad zelf al een hele grote klantenkring hebben wil je er wat leuks aan overhouden.
Zijn dure producten en moet mensen maar net trekken.
Heb nu een sollicitatie lopen bij een springstal als groom/stalmedewerker, dus wacht het wel even af

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 21:36

O wat tof!!
Dat zou natuurlijk helemaal gaaf zijn als je daar aan de slag kan!

Ik heb zojuist een bestelling gedaan voor een foto van de fotoshoot die ik met waylon had vorig jaar.
Nu ongv 5 dagen in spanning afwachten hoe deze er in het echt uit ziet.
Hij wordt op 60x40 afgedrukt.. Dus ben ook even benieuwd of de resolutie goed is
(dat vind ik altijd erg spannend ook als ik de foto zelf gemaakt heb :+ )

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 07:55

Lisanne: wat vervelend, ondertussen al uitslag van je paard? Loopt hij al beter?
Sabrina: foto al binnen? Ik ben benieuwd hoe het is geworden!
Keely: ik hoop voor jou dat je 'bedrijfje' gaat lopen!

Britt en haar zus hadden het geweldige idee dat ik mijn B debuut wel kon maken op 7 mei bij beukers. Helaas ben ik op vakantie dus gaat het niet door. Voor de rest gaat het hier top! Gister (op Koningsdag) naar de spa geweest, had niet zoveel zin in regen en kou :'). Hoe was jullie Koningsdag?

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 11:02

Keeley: Pff lekker.. En hé wat super van die sollicitatie!!
Sabrina: Morgen weten we meer, spannend!!
Cleo: Die mevrouw die aan quantum touch doet heeft flinke blokkades uit Winners lijf weten te halen! Hij was noooot amused haha. Toen ze haar hand op de spier legde die naar zijn been ging gaf hij echt een hele harde trap met zijn linkerachterbeen. En nadat ze klaar was begon ie plotseling heftig te vechten met mijn Shet en toen draaide ie zowaar op z'n achterbenen een pirouette :+ . Dus veel last zal hij niet meer hebben. Morgen ga ik er weer op! Van die mevrouw moest hij minimaal 72 uur stilstaan, en de dag na de behandeling moest ik hem volledig met rust laten(ivm enorme spierpijn, want zo'n behandeling voelt alsof ie een flinke training heeft gelopen) en hij was ook wel de zieligheid zelve. Het was net of ie kalmeringsmiddel had gebruikt :P. Zielepootje. Maargoed, voor de rest ziet het er goed uit, die mevrouw zei dat hij misschien nog een behandeling nodig heeft als hij weer kreupel zou raken(en ze zei erbij dat dat niet vaak voorkomt, dat ze zoiets zegt) omdat hij echt enorme blokkades had en flink tegenstribbelde(die trap, en 1x ging zijn hart bijna z'n borstkas uit..). Hij is een enorme binnenvetter en zal niet zomaar wat laten zien, dat konden we eruit halen haha. Ik ben wel extreem blij dat ze is geweest, want die paar weken dat het zadel niet goed lag waren flink te voelen dmv die blokkades(toen heb ik het zadel laten opvullen door de zadelmaker, ik had niet gelijk door dat hij niet lekker lag en de zadelmaker had weinig tijd..) en ze was dan ook blij dat ik wat gedaan had aan het zadel! Ik ga morgen dus even kijken hoe hij onder het zadel loopt en vanuit daar weer opbouwen naar het oude schema. Ik hoop zooo dat dit eenmalig was!

Jammer Cleo van je B-debuut die niet door kan gaan! Volgende keer beter haha. Lekker, naar de spa gaan met Koningsdag!!

Verder heb ik de afgelopen dagen lekker met de shets gewandeld, en gisteren Haarlem even bezocht en lekker wezen lunchen daar.

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 13:54

Keeley: Heel veel succes met je 'bedrijfje!' ik heb ook wel eens aan zo iets zitten denken toen k geen werk had, maar toch niet door gezet..
Lisanne: wat vervelend van je paard! wel fijn dat die blokkades nu zo goed als weg zijn en dat ie meteen weer bezig was! dat komt zo te horen vast goed!
Sabrina: oeehh! gaaf! ik wil ook nog een keer een foto van Fay en mij ( of alleen van Fay! ) laten maken en uitvergroten. maar helaas daar momenteel niet echt de tijd voor! hopen dat ie snel komt!
Cleo: Je B-debuut komt nog wel! als ik me niet stiekem al heb ingeschreven := maar dit had wel echt het perfecte moment geweest! je doet het ook super leuk met Fayah :o en ik zie haar ook steeds beter door groeien <3 <3

Ik ben woensdag avond met mijn zus naar een markt in Alkmaar geweest, en gister met koningsdag zelf had ik een avond dienst op het werk :)

Vandaag zijn we bezig geweest met de bak te verbeteren. we hebben er nu Kokos vezels door heen gedaan in de hoop dat hij niet zo zwaar meer is. met mijn pols ging het deze week goed! maar tijdens het werken aan de bak vandaag voelde ik hem wel even een paar keer :(

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 14:55

Brittjuh97 schreef:
Keeley: Heel veel succes met je 'bedrijfje!' ik heb ook wel eens aan zo iets zitten denken toen k geen werk had, maar toch niet door gezet..
Lisanne: wat vervelend van je paard! wel fijn dat die blokkades nu zo goed als weg zijn en dat ie meteen weer bezig was! dat komt zo te horen vast goed!
Sabrina: oeehh! gaaf! ik wil ook nog een keer een foto van Fay en mij ( of alleen van Fay! ) laten maken en uitvergroten. maar helaas daar momenteel niet echt de tijd voor! hopen dat ie snel komt!
Cleo: Je B-debuut komt nog wel! als ik me niet stiekem al heb ingeschreven := maar dit had wel echt het perfecte moment geweest! je doet het ook super leuk met Fayah :o en ik zie haar ook steeds beter door groeien <3 <3

Ik ben woensdag avond met mijn zus naar een markt in Alkmaar geweest, en gister met koningsdag zelf had ik een avond dienst op het werk :)

Vandaag zijn we bezig geweest met de bak te verbeteren. we hebben er nu Kokos vezels door heen gedaan in de hoop dat hij niet zo zwaar meer is. met mijn pols ging het deze week goed! maar tijdens het werken aan de bak vandaag voelde ik hem wel even een paar keer :(

Zeker vervelend! Nog nooit een kreupel paard hier gehad maar wel enorm blij weer met de contacten die ik heb <3.(quantum touch is geen osteopathie of fysiotherapie namelijk, maar het heeft bij mijn vorige paard ook enorm geholpen en ze heeft zich wederom weer bewezen) Ik ga het zien morgen, vast wel!

Lekker, I wish dat ze hier de bak iets gingen verbeteren haha.(paarden aan huis en een bak van 17 bij 24.. :+ Ook geen mogelijkheden buitenshuis..) Maar ik snap wel dat ze dat niet echt doen, we hebben al het land wat ernaast ligt verhuurd enzo. Maarja, soms verlang ik wel hevig naar een echte 20 bij 40 bak.. Ik hoop voor jou dat die kokosvezels helpen!! Wel echt rot van je pols dat je hem zo heftig voelt! Hopelijk zit daar snel verbetering in!

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 17:10

OneAndOnlyx: Wat fijn dat ze winner heeft kunnen helpen, denk dat hij er veel baat bij zal hebben, zal fijn zijn als het idd een eenmalig iets was.

Brittjuh97: Ja naja het is ook allemaal een beetje te mooi om waar te zijn haha. Wat vervelend van je pols is een zwakke plek. Ik heb hem eens gekneusd en sindsdien kan ik geen zware dingen meer optillen met die hand (kracht is weg), wel een gewricht wat je dagelijks gebruikt. Hoop dat het snel beter gaat :)

Ik ben op koningsdag lekker thuis gebleven, ben het uitgaan wel een beetje ontgroeit nu (omg voel me oud xD) en lekker de hele dag foto's bewerkt,

en Kreeg net een mailtje van die spingstal, ik mag op gesprek komen! :D hoop het zo! Ze klonk positief en had eigenlijk per direct iemand nodig dus zou super zijn, voor rond de 36 uur per week.
Als stalmedewerker en Groom

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 18:30

Keell94 schreef:
OneAndOnlyx: Wat fijn dat ze winner heeft kunnen helpen, denk dat hij er veel baat bij zal hebben, zal fijn zijn als het idd een eenmalig iets was.

Brittjuh97: Ja naja het is ook allemaal een beetje te mooi om waar te zijn haha. Wat vervelend van je pols is een zwakke plek. Ik heb hem eens gekneusd en sindsdien kan ik geen zware dingen meer optillen met die hand (kracht is weg), wel een gewricht wat je dagelijks gebruikt. Hoop dat het snel beter gaat :)

Ik ben op koningsdag lekker thuis gebleven, ben het uitgaan wel een beetje ontgroeit nu (omg voel me oud xD) en lekker de hele dag foto's bewerkt,

en Kreeg net een mailtje van die spingstal, ik mag op gesprek komen! :D hoop het zo! Ze klonk positief en had eigenlijk per direct iemand nodig dus zou super zijn, voor rond de 36 uur per week.
Als stalmedewerker en Groom

Ooh gaaf! succes met je gesprek! ja is idd iets wat je dagelijks gebruikt, hoop indd dat het snel weg is!

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 19:17

Oei Lisanne, is ze niet geraakt? Wel beter dag het nu is opgelost!
Keely: gefeliciteerd!
Britt: Ja komt zeker wel goed, we heb en geen haast met die gekke merrie van je }>

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 21:22

Het duurt ongeveer 5 dagen om te maken en nu natuurlijk feestdagen dus schiet niet op.
En kom er nu achter dat ze NU een extra korting actie hebben.
Dus daar baal ik van!

Wat deze foto's van mij en Waylon betreft heb ik gekozen voor een fotografe waar ik me heel erg mee op me gemak voelde.
Ik hou zelf namelijk helemaal niet van op de foto staan, dus een fotograaf waar ik me fijn bij voel helpt ook met hoe mijn paard zich gedraagd.
Aangezien meneer heel gevoelig is voor mijn zenuwen of andere gevoelens :=

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 21:25

Keeley;
Wat gaaf dat je op gesprek mag komen!!
Succes alvast !!

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 22:08

Dankjewel, ik mag morgen avond al op gesprek komen dus ik laat jullie even weten hoe of wat :)

Ik zal dan gaan werken als stalmedewerker en Groom tijdens wedstrijden

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 22:18

Keell94 schreef:
Dankjewel, ik mag morgen avond al op gesprek komen dus ik laat jullie even weten hoe of wat :)

Ik zal dan gaan werken als stalmedewerker en Groom tijdens wedstrijden

Spannend !!!