Dat grijze bekkie, prachtig Maar ik snap wel dat je mooie foto's van je hond wil, helemaal als ze al wat ouder is.
Voor mensen die ook interesse hebben om naar Equitana te gaan, misschien is dit iets:https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theaterEen andere bokker zette deze link in het topic van Equitana. Ik heb gelijk voor drie personen opgegeven, Bolsward is niet zo ver van mijn huis
Equitana heb ik wel aan gedacht, maar heb echt niks nodig dus kan er net zo goed niet heen gaanEnne Kensington ..... maar ik ga nooit naar dat soort dingen
Neskolay schreef:Hi Mag ik mij hier ook melden?Cornjum 33 jaar (tussen Leeuwarden en Stiens), paard staat in Britsum [ [url=m/MpjMxD.jpg]Afbeelding[/url] ]welkom!heel lang geleden waren wij stalgenootjes in Jelsum
Naomi_King schreef:Hoi! Ik meld me ook even! Ik ben Naomi, 15 jaar en woon in Hurdegaryp. Imca [ [url=m/I0JTBb.jpg]Afbeelding[/url] ]Oh nee, heel veel sterkte Nientsje Heee!! Daar is imca!!! Leuk een bekende pony!
Dank jullie wel!Sinds lange tijd gister weer eens een topic geplaatst [RIJ-ITP] Clinic Willem de Jong tijdens Paard&Zo2017 foto's+filmpjesAmalarab; wat leuk! Bij Cnossen? Wie ben jij dan
Ik wil opzich ook wel weer naar oerrock, maar had nog niemand gefixt om mee te gaan en wilde de lineup afwachten. Heb vorig jaar ook niet in de presale gehaald, en toen waren we een van de laatste met kaarten