Wauw wat een super mooie foto's komen voorbij! En Amanda ik wil zeker ook wel een paar bij je bestellen, prachtig!
DrawnHorse schreef:Mowgli[ Afbeelding ]Klik op de afbeelding om naar het album te gaanBen ik nou de enige die niet naar het album kan gaan? Ik pak zo mijn laptop even... Hopelijk werkt dat...
Klopt het dat ik alleen nog de foto's van kathe moet hebben en dat ik dan alles heb? Ik ben de tel kwijt geraakt haha
Mowgli4 schreef:Klopt het dat ik alleen nog de foto's van kathe moet hebben en dat ik dan alles heb? Ik ben de tel kwijt geraakt haha Yuuuuupppp ik ben morgen vrij dan kan ik er de hele dag mee bezig ! Nog ff geduld !
De foto's van lightning gaan vanavond misschien nog lukken maar ik ga zometeen rijden en dan er mee bezig !!
Colaaa schreef:Mowgli4 schreef:Klopt het dat ik alleen nog de foto's van kathe moet hebben en dat ik dan alles heb? Ik ben de tel kwijt geraakt haha Yuuuuupppp ik ben morgen vrij dan kan ik er de hele dag mee bezig ! Nog ff geduld ! Haha super! Ik heb geduld
Mowgli4 schreef:Klopt het dat ik alleen nog de foto's van kathe moet hebben en dat ik dan alles heb? Ik ben de tel kwijt geraakt haha Je krijgt van mij ook nog losgooi foto's! Ben er nog mee bezig!
PlienR schreef:Mowgli4 schreef:Klopt het dat ik alleen nog de foto's van kathe moet hebben en dat ik dan alles heb? Ik ben de tel kwijt geraakt haha Je krijgt van mij ook nog losgooi foto's! Ben er nog mee bezig!oohh haha was ik die ook al vergeten ik wacht rustig af!
Volgens mij heb ik alle foto's binnen van de fotografen..... Ga even een topic maken en na het weekend ga ik er een aantal bestellen!m
saskiaojan schreef:Volgens mij heb ik alle foto's binnen van de fotografen..... Ga even een topic maken en na het weekend ga ik er een aantal bestellen!mAls ik alles binnen heb, is dit precies het zelfde wat ik ga doen! Haha :p