Ik ben morgen misschien half uurtje later. Moet de paarden ervoor nog doen. Weet niet of ik de trein van 10 over 6 haal. Kan wel gelijk van de paarden komen maar dan stink ik
Bagheera_206
Geplaatst: 20-11-14 14:55
kosseh schreef:
Ik ben morgen misschien half uurtje later. Moet de paarden ervoor nog doen. Weet niet of ik de trein van 10 over 6 haal. Kan wel gelijk van de paarden komen maar dan stink ik
Voor de mensen die er nog nooit eerder zijn geweest... Lange Wijngaardstraat 16 in Haarlem.
Even ervoor afspreken is prima hoor. Maar als je daar staat te vernikkelen is naar binnen gaan ook OK. Onder welke naam hebben we gereserveerd? En meestal vinden ze het wel fijn als je het definitieve aantal doorgeeft van te voren. We zijn nu dus met z'n 10en? Hebben zij weer een tafel voor vier vrij en kunnen daar ook gewoon mensen zitten/eten. Misschien kun je ze nu nog even bellen dat het definitieve aantal 10 is ipv 15?
Selena
Geplaatst: 20-11-14 21:12
Ik bel ze morgen anders even. We hebben op Jonkers gereserveerd.
Sorry ik ga ook afzeggen. Ik ben om 16:00 uur klaar met werken en ik lees dat sommige pas rond 19:00 uur kunnen komen. Ik moet dan echt te lang wachten en ben vanaf 05:30uur wakker. Heel jammer maar misschien de volgende keer! In ieder geval heel veel plezier!
Wat jammer, normaal had ik graag met de mensen vooraf wat in de stad gaan drinken, maar ze hebben fijn bedacht dat we van 09.30u tot 17.00u vergadering hebben in Van Der Valk Haarlem en dan tot 18.00u borrel. Dus denk dat ik ergens rond 17.30u richting Raaks ga om daar te parkeren.
Ik kom ook gewoon! We kunnen evt ook bij het beeld op grote markt of zo afspreken? Of gewoon binnen.
Duality
Geplaatst: 20-11-14 23:55
Ik kom ook gewoon, ik heb nog geen idee hoelaat want ik ben vrij morgen maar vind t wel fijn als ik iemand heb om bij mee te lopen vanaf t station anders raak ik gigantisch verdwaald ben ik bang!
Ik kom ook gewoon, ik heb nog geen idee hoelaat want ik ben vrij morgen maar vind t wel fijn als ik iemand heb om bij mee te lopen vanaf t station anders raak ik gigantisch verdwaald ben ik bang!