Jaa ligretto!! Zal ik dat ook meenemen? En we hebben nog 2 pakken UNO kaarten moet dat ook mee? Daphne je kan ook zo'n mega regencape aan doen dat je helemaal in een soort tentje zit
Heb je nog specifieke nummers? Anders heb ik er niet zo heel veel aan
DayDream21
Geplaatst: 28-05-14 16:35
taartjee schreef:
Heb je nog specifieke nummers? Anders heb ik er niet zo heel veel aan
Aftermath Better Than I Know Myself Broken Open Can't Let You Go Chokehold Cuckoo Fever For your entertainment If I Had You Mad World Never Close Our Eyes No boundaries One Outlaws Of Love Sleepwalker Soaked Strut Time for Miracles Trespassing Underneath
Nienke98
Geplaatst: 28-05-14 16:55
Hou je verdomme in Mayra! XD
Better than I know myself is een goede!
taartjee
Geplaatst: 28-05-14 16:59
Ik ken er echt serieus helemaal niets van die liedjes, maar ik zal ze straks opzoeken nadat mijn broertje weer klaar is met mijn telefoon (die heeft geen Skype en mijn mobiel heeft dat wel, kan ie via Skype met wat vrienden kletsen terwijl ze samen minecraft minigames spelen)
DayDream21
Geplaatst: 28-05-14 17:05
Nienke98 schreef:
Hou je verdomme in Mayra! XD
Better than I know myself is een goede!
Hahaha, oke oke Stiekem allemaal jou schuld dat ik fan ben hoor
Ik heb er echt onwijs zin in! Mijn laatste was is aant draaien, hopelijk is alles vanavond droog, anders moet ik morgen ochtend mijn zooi inpakken
DayDream21
Geplaatst: 28-05-14 17:11
Ik heb er ook zo een zin in! Baal alleen zo van het vreselijke weer... Tara, liedjes van Rihanna zijn ook leuk Ik hou van te amo, alleen die is denk ik erg moeilijk...
Ik kan echt al redelijk veel, maar ik gok dat ik geen internet heb daar en dan kan ik ook niet opzoeken Dus als ik ze nu dan allemaal al heb opgezocht kan ik ze opslaan XD