Fatal_flower heeft gereageerd dat ze mee wil doen Ze moet alleen nog vrij vragen en daar hoort ze maandag meer over. Ze wil graag in de laatste groep en dat komt mooi uit, want Sandra zat in de laatste groep
Hoeveel kostte het nou ook alweer? 40 euro toch? En we beginnen half 1 he?
beemst36
Geplaatst: 07-03-13 10:58
Ja volgens mij klopt dat. Is er eigenlijk al bekend of er een pauze tussen zit?
Een middag vrij krijgen gaat wel lukken, komt mooi uit dat ik in de laatste groep kan Leuk hoor, ik hoor positieve verhalen over zijn lessen! En het is de dag na mijn oefendressuur Z2 debuut, dus ik kan wsch genoeg huiswerk meenemen
Het is opgelost zie ik! Fijn....Heuulllll misschien dat ik kom kijken, de vrije dag staat er nog gewoon. Ligt eraan hoe ik mijzelf voel, en wat er ondertussen allemaal gebeurt.
sharon_quiz
Geplaatst: 07-03-13 12:56
Dat zou leuk zijn Sandra! f_f volgens mij heb je verder niet zo heel erg veel gemist. Een aantal van ons hebben polo's besteld hun namen en die van hun paard. Als je dat leuk vindt zou je het zelf nog kunnen regelen, maar ik ben bang dat het wel wat prijzig wordt als je dat alleen doet. Op pagina 32 kun je zien hoe de polo eruit ziet.
Op pagina 29 kun je zien met wie je in het groepje rijdt. Misschien wel leuk om te weten
Verder zijn we van plan om als bedankje aan Alex een vlaai te geven. Dat kost per persoon tussen de 1 en 2 euro.
roosje78
Geplaatst: 07-03-13 12:57
Udo2001 schreef:
Het is opgelost zie ik! Fijn....Heuulllll misschien dat ik kom kijken, de vrije dag staat er nog gewoon. Ligt eraan hoe ik mijzelf voel, en wat er ondertussen allemaal gebeurt.
Rocky staat idd te koop, daarom wil ik het niet daar van af laten hangen. Ik heb veel reactie's gehad, volgende week hoop ik eindelijk wat meer te weten. Dan komen er amerikanen voor kijken. Ik ben ontzettend ongeduldig, en het kost een hoop energie op dit moment. Maar nu is hij op het goede niveau, leeftijd en conditie en brengt hij wat op. Klinkt heel ego, maar het is niet anders. Veel verdere ambities als het Z2 had ik eigenlijk toch niet.