Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fohadie schreef:Pammes84 schreef:hoeraaa! mijn vakantie is goedgekeurd dus ik kan me Maandag inschrijven voor Nijmegen, helemaal blij mee
Heb je hem dan al eens eerder gelopen? Anders moet je nl wachten tot de 2e inschrijf periode, tenzij je als groep gaat maar dan schrijft groepsleider in, jij niet.
fientje80 schreef:Inderdaad @animalwoman, je kan pas vanaf 4 maart 'gewoon' inschrijven voor de Nijmeegse!
fohadie schreef:Pammes84 schreef:hoeraaa! mijn vakantie is goedgekeurd dus ik kan me Maandag inschrijven voor Nijmegen, helemaal blij mee
Heb je hem dan al eens eerder gelopen? Anders moet je nl wachten tot de 2e inschrijf periode, tenzij je als groep gaat maar dan schrijft groepsleider in, jij niet.
fientje80 schreef:Ik denk dat we het groepsidee beter kunnen laten varen. Die 11 gaan we niet bij elkaar krijgen... Er halen altijd nog mensen af op het laatste.moment (en dat begint nu al) dus ik denk dat ieder voor zichzelf moet inschrijven en gaan lopen. Jammer, heel erg jammer, maar er zit ben ik bang niets anders op
iloveyah87 schreef:Wat jammer dat de groep niet doorgaat.
Ik heb een vraagje..
Moet je bij het inschrijven meteen betalen? En als je niet uitgeloot wordt, krijg je dan je geld terug?