Haha dan kun je het toch niet afstaan om al die mooie honden ondanks de afstand te laten zitten :-p hahah grapje. Super jammer hopen dat mijn zus kan. Hebben we met mijnn zus erbei genoeg fotografen?
Met 1 op 1 heb je wel genoeg tijd en kan je ook wat langer overleggen en heb je wat minder druk op de honden om ze 'beter' neer te zetten. Kan je er meer rust bij gebruiken is altijd wel fijn
RusselNuwell
Geplaatst: 07-01-13 14:28
Als die plek voor fotograaf nog open is, weet ik nog wel iemand die waarschijnlijk wel graag mee wil.
Edit: Ik heb even gevraagd, en als de plek open is wil ze graag mee als het haar lukt met de tijden. Gaat om bokker Lovelanga, maar ze kan momenteel zelf niet op bokt.
Niene87
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-13 16:08
ik heb van modellen rienie, jesda en jasmjin love een bericht en natuurlijk ik zelf....
Dat betekend dat Inney niet heeft gereageerd, heeft iemand tijd om te kijken wanneer ze voor het laatst heeft gereageerd en of daar stond of ze mee ging...
En wie was ook al weer aanspreekpunt voor Annerieke met Thimo, gaan zijn nog mee?
russel wanneer hoor je van de bokker of ze het red? zou mooi zijn als ze kan!!
RusselNuwell
Geplaatst: 07-01-13 17:13
Ze laat vanavond even weten of ze kan of niet, dan post ik het direct hier als ik het weet. En Inney heeft voor het laatst op pagina 35 gereageerd in dit topic (vorige pagina dus )
Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen. Ben heel druk geweest met overleggen. Ik zit echt even in tweestrijd. Feit is dat mijn moeder dit weekend in Groningen is met de honden. Ik zal ze eventueel dit weekend dan alleen kunnen hebben, gewoon in Oldenzaal. Maar dit moet ook overlegd worden. Daarbij heb ik dan geen vervoer. De jongste kan makkelijk in de bus/trein. De oudste heeft er totaal nog geen ervaring mee.
Pff. Ik wil er heeel graag bij zijn, maar ik weet het even niet meer.
Ja ik wil ook heel graag komen! Ik probeer van alles te regelen, maar het is erg lastig omdat ik zelf geen rijbewijs heb. Vandaar dat ik het hier in de groep gooi. Ik wil ook heel graag mooie foto's van mijn mooie man! (En dame)