hihi sorry moest even lachen mijn boktnaam is borrie01 en niet bonnie01 die vriendin zou extra mee gaan zodat ik niet 150 km alleen hoef te rijden. maar helaas gooit mn werk roet in het eten.
_Jody_
Geplaatst: 21-06-12 22:04
Jah wat ik niet zeker weet staat een haakje of vraagteken bij in het schema Jij bent niet lastig hoor, de rest was het jou lastig aan het maken met al die aanpassingen
Heb nu de modellen en fotogravenlijstje klaar, nu de ochtend en middag programma nog doen..... Vind het ook nog erg om te doen hoor, maar dan wel meteen van het begin af aan, dan hoef je alleen nog maar updaten
_Jody_
Geplaatst: 21-06-12 22:05
Oke, dan kan je vriendin er dus ook uit. Nu kom ik 2 fotograven te kort, staan er nog ergens reserve dan of iemand die iemand kan regelen?
Het zit zo, ik kan een iemand menemen, had het afgesproken met nicky (rulylover), maar wanneer karen weer mee kan, valt zei dus van de lijst af, dan kan wat mij betreft het paard van karin mee.
Maar ik weet niet wat jullie het eerlijkst vinden wie nu mag.
Ik zou het liefst allebij helpen, maar heb helaas maar een plaats over in de trailer!
Helaas, Lisanne had het eerst afgesproken met Nicky, dus ik vind dat ze die afspraak door moet laten gaan. Ze had mij nog niets definitiefs toegezegd, ik heb ook gezegd in het topic dat ze mij waarschijnlijk zou kunnen komen halen.
Sorry voor alle verwarring... Jody, ik kom dus zonder AliBaba en ik wil graag fotograferen.
Mocht het toch verzet worden ivm het weer, denk/hoop ik dat ik wel vervoer kan vinden.
Mij maakt het echt niet uit, als jij mee zou gaan valt Nicky van de lijst af en word reserve, dus dan kan het altijd. Maar als je niet mee gaat blijft Nicky op de lijst en kan ze met mij mee.
_Jody_
Geplaatst: 22-06-12 10:06
Maakt niet uit hoor, heb het schema weer in orde, dus dan is het zo ff aanpassen Ik heb nu 11 modellen en 11 fotografen, waren er nog reserve?
horsieslii
Geplaatst: 22-06-12 10:18
De voorspellingen zijn inderdaad slecht nogsteeds
Laatst bijgewerkt door horsieslii op 22-06-12 10:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja Slecht weer voorspeld van meerdere voorspellers. Ze gaan er nu weer van uit dat per volgende ( halverwege dus) de temperaturen weer beter worden en dat we weer meer van zomer mogen gaan spreken Dus ik hoop dan maar als we schuiven dat we in ieder geval mooi zomerweer zullen hebben... Iedereen stopt er immers een hoop werk in... Fotograven en modellen..... Zou leuk zijn om dan ook mooie zonnige en glimmende paarden ta zien.... Ik heb hier de kudde maar weer onder dek gezet... Was hier echt brrrrrr.... Nou duimen voor mooi weer
nobje
Geplaatst: 22-06-12 10:50
zhippo schreef:
Stom nederland!!
Ja Slecht weer voorspeld van meerdere voorspellers. Ze gaan er nu weer van uit dat per volgende ( halverwege dus) de temperaturen weer beter worden en dat we weer meer van zomer mogen gaan spreken Dus ik hoop dan maar als we schuiven dat we in ieder geval mooi zomerweer zullen hebben... Iedereen stopt er immers een hoop werk in... Fotograven en modellen..... Zou leuk zijn om dan ook mooie zonnige en glimmende paarden ta zien.... Ik heb hier de kudde maar weer onder dek gezet... Was hier echt brrrrrr.... Nou duimen voor mooi weer
Jep bij ons wel.. Regen, hele harde wind, bliksem en donder(het knalde op het gegeven moment echt heel hard) en twijfel of we ook hagel hebben gehad, maar dat weet ik niet hagel.
nobje
Geplaatst: 22-06-12 14:34
horsieslii schreef:
Jep bij ons wel.. Regen, hele harde wind, bliksem en donder(het knalde op het gegeven moment echt heel hard) en twijfel of we ook hagel hebben gehad, maar dat weet ik niet hagel.
Was hier ook niet leuk ook flink afgekoeld... bah...
Ja ik het mijn dikke badjas ook aan. (ja zit nog in badjas, vriendinnen en ik hadden een nacht zonder rust hahah) Op welke datum kan iereen zo ongeveer?