Nou ik weet het echt nog steeds niet hahah! Dilemma!
Utixo
Geplaatst: 15-09-12 04:20
Ik wil jullie nogmaals bedanken voor de foto's. Het bleek echt onze laatste shoot samen te zijn. Irma is zojuist in Utrecht ingeslapen, na een naar wat leek geslaagde koliek operatie, brak ze haar been tijdens het wakker worden.
Niet helemaal over nagedacht dat het misschien een beetje pijnlijk is om dit te plaatsen na de berichten van vanmorgen, maar toch; de vervolgmeeting: Jitske @ [BM] Fotografen gezocht omg. Monster Helaas wel zonder Irma
Ik vraag me eigenlijk af of de fotografen die bij de verzameling van Jitske nog niks of niet alles hadden ingeleverd nu wel al iets hebben? Wat ik begreep missen we namelijk nog steeds een deel en nu zeker 2 (bijna 3) maanden later lijkt het me toch wel dat alles er kan zijn?
shanine heeft nog steeds geen foto's doorgegeven en er was nog iemand die nog niet alles/van iedereen had. Maar weet niet meer precies wie dat was. Ik dacht Nina, maar weet het niet meer zeker.
Jitske? Zou je mij op de lijst willen zetten? Zag het net hangen op stal, maar had geen pen:). Ik denk dat ik cesaro meeneem naar het strand, en carta mee naar het bos. Misschien wil steph mee smorgens op cesaro maar dan neem ik magno mee. Mogen er ook paarden aan de hand mee naar het bos? Of wordt het dan te Spaans? Anders wil ik Senna mee laten nemen naar het bos smiddags.