Ik laat uiterlijk zaterdagochtend 06.15 weten of de meeting doorgaat ivm het weer! Word je liever gesmst, pb me dan je nummer! Als je dan niks hoort gaat het gewoon door. Gaat het niet door krijg je dus een sms of wordt je gebeld.
Of heeft iemand,anders een uurtje vrij voor een lekker bakje koffie met taart
Als je nou eerst ziet achter te komen hoe je camera werkt. En daarna je foto's gaat bekijken. Als je de foto's goed neemt hoef je helemaal niet veel te bewerken. Hoe minder je bewerkt hoe beter het is Je moet ook niet alles in een keer willen maar stap gewijs. Beetje spelende wijs leren omgaan met de programma's zodat het leuk blijft
Aprils_joke
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-12 22:27
nou ik wil wel weten hoe zo,n programma werkt en ook ik wil graagmn watermerk erin zetten en lelijke achtergronden weghalen ect ect er is toch niets mis mee om iets te leren ? fotograferen leer je met de tijd en ik ga niet een half jaar wachten voor ik eindelijk eens kan gaan bewerken
Ik vind t niet fijn om zaterdag pas te horen hoe of wat. Maar ik zal me wel aanpassen.
Tja, leren bewerken.. Ik heb het mezelf aangeleerd. Google is my friend haha. Welk programma gebruik je? Ik wil je best wat dingen uitleggen hoor. Via pb/mail.
Heb even een fotografe uit de buurt een pb gestuurd
Ciinderella
Geplaatst: 19-04-12 08:53
Aprils_joke, Youtube is ook heel handig kun je direct bekijken hoe hun het doen, ideaal! Ik heb het ook gewoon mezelf aangeleerd, gewoon uitproberen. Ieder programma werkt ook weer anders.
Ik heb even nagedacht, maar ga niet wachten tot zaterdagochtend met annuleren. misschien l*llig, maar ik zie dat niet zitten. zodra ik de sms krijg moet ik me meteen vet gaan haasten en ben wss niet eens op tijd.
als het weer vrijdag avond nog steeds als slecht word voorspelt zeg ik af..
misschien niet leuk, maar zaterdag is nu eenmaal te laat.
@Muurp Ik laat het al iets na 6'en weten hea.. Hoe vroeg moet je weg dan? Ik snap het wel en idd wat Jitske zegt, we kunnen niet anders. Gisterenochtend gaven ze de hele dag regen op, 's midddags zeiden ze dat het pas 's avonds zou regenen en nu zeggen ze dat het gaat regenen en de zon tussendoor schijnt. Het verandert echt met het uur..
Muurp
Geplaatst: 19-04-12 12:04
Ik snap het ook waarom het zo wordt gedaan..
Maar ik moet, als ik na 6u word gesmst, eerst nog naar mijn ouders voor de auto. Deze kan ik niet eerder meenemen, en mijn vriend heeft zijn auto zelf nodig. Thuis slapen is geen optie omdat ik de avond ervoor niet thuis kan komen met het OV ivm optreden tot laat. 's ochtends kost het me ruim een uur om thuis te komen, en moet dan nog richting Loon op Zand.
Mocht de voorspelling enigszins goed zijn vrijdagavond, dan wil ik me er wel aan wagen. Is dit niet zo, dan gaat het helaas over voor mij.
Hier over het algemeen ook mooi maar af en toe wat donkere momenten met een paar druppels!
Anoniem
Geplaatst: 19-04-12 16:50
Hier prachtig weer vandaag Ik denk dat we voor ons zelf ook een beetje buienradar in de gaten moeten houden. Het weer is nu eenmaal verdraait in april haha
Ze gaven vandaag ongeveer hetzelfde weer op als ze zaterdag opgeven. Alleen is het zaterdag 's ochtends slechter weer. Maar met zulk weer kunnen we prima gaan hoor! We houden buienradar gewoon goed in de gaten
Ciinderella
Geplaatst: 19-04-12 17:19
Hier vallen er tussendoor druppels van hooguit 5 min. Daarvoor stop ik de camera wel weg.. voor een klein buitje hoeft het naar mijn mening niet te worden opgeschoven.