Ik 141, maar ik heb na 1ste keer portret al de camera weg gelegd. Maar goed ook, gister had ik een bikini aan, en nu een bikini en t-shirt. Je kan precies zien waar de mouwen hebben gezeten, en zelfs mijn armen (voor het eerst in mijn hele leven) zijn verbrand.
Ik vond het ook heel leuk vandaag Ik had idd ook het dressuurmatige maar even overgeslagen, want rijd met hem eigenlijk alleen buiten. Dus ben ook gaan crossen en dat was erg leuk (: ben toen iedereen wegliep zelfs nog een keer tot bovenaan gegaloppeerd. Mijn vader heeft ook nog wat foto's gemaakt, ik zal zo even kijken of daar nog wat tussen zit en dan hier posten.
vind het prima hoor, obbe eerst! vind het geen probleem om te wachten, al moet ik een week wachten. Liever een mooi resultaat, ik hoop niet dat de fotografen gaan haasten in het bewerken trouwens. Doe lekker rustig aan!
hihi, bij mij ging de dressuur ook bagger. en dan krijg ik hele stugge plaatjes met een weggedrukt ruggetje. Dus ik ben daar maar mee gestopt. Ik ken bokt, 1x je teugels te strak en ze boren je de grond in over je rij stijl (alhoewel ik die foto's dan natuurlijk niet op HAW of RIJ-ITP hoef te plaatsen), dus een perfect dressuurplaatje zat er helaas niet in. (jammer, want van de week heb ik zo lekker met haar getraind, ze was super los!)
Dan maar crossen inderdaad! Ik ging later even uitstappen op het andere zandpad, bij mij jeukte het ook om nog 1x een hele lange sprint te trekken. Maar aan de andere kant vond ik ook dat ze al genoeg had gedaan vandaag, voor Snuit was het ook warm en ze heeft nu al voor de 3e dag achter elkaar heel lang gelopen. Ze ging ook niet op haar aller snelst, ik heb helemaal geen traanogen gehad, dat was wel jammer Thuis weet ze gewoon op welke paden ze mag crossen en dan gaat ze vol uit, dat had ze denk ik hier nog niet. Maar oooo wat een heerlijke zandpaden! Ik ga zeker nog eens terug om gewoon lekker een buitenritje te maken daar. en dan als het iets minder heet is en het net heeft geregend, lijkt me heerlijk
Laurahh
Geplaatst: 27-05-12 21:16
Ja gave zandpaden hè! Ik wil ook een keer met mn eigen pony en dan samen met Zhora racen, erg gaaf
@Ulaantje, diepe respect trouwens voor hoe je paardje zich gedroeg onder het zadel. Gewoon al galop op het pad meepakken, super hoor!
Biebz
Geplaatst: 27-05-12 21:23
oke, ik heb blaren op me rug
Maar kon het niet laten om deze nu al te plaatsen
Nu verder met de rest
jameyskatje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-12 21:28
Wow, was hij er uit gesprongen !!
heftig! Wat een wijsneus haha.
En wat deed hij daarna?
ulaantje
Geplaatst: 27-05-12 21:30