Op wat had jij je instellingen staan Aniek? Vind je foto's erg mooi!
Homiafortuna
Geplaatst: 20-05-12 21:50
Romytjuuh schreef:
Als modellen hun email adres naar mij PB-en en daarin aangeven welk paard van hun was zal ik van de week deze via mail opsturen!
Ik denk dat iedereen dit bedoelt met de fotograaf die ze via mail zou versturen. Ik zou zweren dat ik je ook een PB heb gestuurd met de gegevens, maar ik heb geen mail van je ontvangen. Ik zal je nog een keer een PB sturen.
Nu ben ik volgens mij klaar. Ik kan iedereen nog wel even een pbtje sturen met daarin alle foto's (heb ze ook allemaal in het topic staan) maar dan weet ik zeker dat iedereen ze heeft .
_Aniek
Geplaatst: 20-05-12 22:35
En deze nog:
Het paste niet eens in 1 bericht
japielover
Geplaatst: 20-05-12 22:37
WOOOOOOOOW Wat veel foto's van mij zeg jeetje en wat zijn ze gaaf...
Er rolt er nu 1 uit de printer niet in topkwaliteit maar die moest gewoon in lijst op mijn buro Nou ik ga hard sparen voor nabestellingen
Schaamt zich bijna dat er zo veel foto's gemaakt zijn!
Dankjewel!! Fijn dat jullie er blij mee zijn Ik heb nog niet echt 'tarieven' voor nabestellingen (heb nog niet eerder fotoshoot e.d. gedaan) maar ik ben niet zo duur hoor dit was toch om te oefenen enzo .
(quotes van verwijderde berichten verwijderd ivm verwarring)
Laatst bijgewerkt door Duke op 22-05-12 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Deel tekst verwijderd welke een reactie was op inmiddels verwijderde post.
Mochten er modellen bij zitten die foto's willen bestellen moet je mij even een PB sturen met je mail erin, en bij welk paard je hoort. Je krijgt dan een mail met alle gemaakte foto's (in het klein), en als je wil kan je een digitaal bestand kopen.