Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_spekkie_x schreef:Delaja schreef:En dan wil ik graag nog weten (gewoon cijfertje bijvullen als je iets wilt) wat je favo vlees is bij een BBQ! 3 stuks per persoon dacht ik zelf, in combi met salades en stokbrood lijkt me dat genoeg? Als je kipsate wilt ook gewoon 1 cijfer omhoog doen, ik regel dan 2 stokjes per persoon. Als je alleen maar kipsate wil tel je er bijvoorbeeld 3 bij op, dan zorg ik voor 6 stokjes) Als iemand nog heeeeeeel graag iets anders wil dan kan je dat er ook bij zetten en doe ik mijn best om er aan te komen!
Hamburger: 3
Worstje: 4
Kipsate: 3
Sparerib: 1
Biefstuk met kruidenboter: 0
Kipfilet met rode marinade (niet pittig, wel erg lekker): 1
Varkenslapje met bourgondische marinade: 0
Ik kan niet kiezen, ik lust alles![]()
Wie wil met mij alles delen?
x_spekkie_x en judith_irene schreef:Delaja schreef:En dan wil ik graag nog weten (gewoon cijfertje bijvullen als je iets wilt) wat je favo vlees is bij een BBQ! 3 stuks per persoon dacht ik zelf, in combi met salades en stokbrood lijkt me dat genoeg? Als je kipsate wilt ook gewoon 1 cijfer omhoog doen, ik regel dan 2 stokjes per persoon. Als je alleen maar kipsate wil tel je er bijvoorbeeld 3 bij op, dan zorg ik voor 6 stokjes) Als iemand nog heeeeeeel graag iets anders wil dan kan je dat er ook bij zetten en doe ik mijn best om er aan te komen!
Hamburger: 3
Kipsate: 3
Biefstuk met kruidenboter: 0
Ik kan niet kiezen, ik lust alles![]()
Wie wil met mij alles delen?
Catmax schreef:Hey meiden! Ik ga waarschijnlijk die dag naar MysteryLand. Dat is nog niet helemaal zeker maar waarschijnlijk zal ik er dus niet bij zijn. Delaja hoe ver van te voren moet jij het weten ivm de boodschappen?
Zag trouwens een gave foto van Knuffeldier langs komen stralend en wel op d'r nieuwe paard! Ziet er mooi uit!! En wat een gaaf dier is het toch om te zien!!
x_spekkie_x schreef:Zaterdag 25 augustus vanaf 13:00. Inclusief BBQ bij Delaja in ter Aar
Delaja - Ismonde
x_spekkie_x inclusief bikini
Judith, inc badpak, handdoek en slippers
knuffeldier: marieke inclusief badpak, handdoek en slippers
Suuszels, Suzanne inclusief bikini, handdoek en slippers
Ninaka: inclusief baksels en gaat nadenken over badpak![]()
Komen niet: Mar__, Sunshine80, Catmax
Onbekend: Invisible, Margrathea
Vergeet ik nu iemand?
Delaja schreef:En dan wil ik graag nog weten (gewoon cijfertje bijvullen als je iets wilt) wat je favo vlees is bij een BBQ! 3 stuks per persoon dacht ik zelf, in combi met salades en stokbrood lijkt me dat genoeg? Als je kipsate wilt ook gewoon 1 cijfer omhoog doen, ik regel dan 2 stokjes per persoon. Als je alleen maar kipsate wil tel je er bijvoorbeeld 3 bij op, dan zorg ik voor 6 stokjes) Als iemand nog heeeeeeel graag iets anders wil dan kan je dat er ook bij zetten en doe ik mijn best om er aan te komen!
Hamburger: 4
Kipsate: 4
Biefstuk met kruidenboter: 1
x_spekkie_x schreef:Delaja/suuszels/knuffeldier/judith/spekkie hebben de lijst ingevuldDelaja schreef:En dan wil ik graag nog weten (gewoon cijfertje bijvullen als je iets wilt) wat je favo vlees is bij een BBQ! 3 stuks per persoon dacht ik zelf, in combi met salades en stokbrood lijkt me dat genoeg? Als je kipsate wilt ook gewoon 1 cijfer omhoog doen, ik regel dan 2 stokjes per persoon. Als je alleen maar kipsate wil tel je er bijvoorbeeld 3 bij op, dan zorg ik voor 6 stokjes) Als iemand nog heeeeeeel graag iets anders wil dan kan je dat er ook bij zetten en doe ik mijn best om er aan te komen!
Hamburger: 5
Kipsate: 4
Sparerib: 2
Biefstuk met kruidenboter: 2
Suuszels schreef:Gefeliciteerd!!
Nee heel voordelig is zo'n soort taart maken niet, maar wel leuk en lekker!
Er is zeker nog steeds niemand die met mij mee wilt rijden? Ben geloof ik de enige een beetje uit deze hoek..en sunshine, maarja die gaat niet