Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ivonka schreef:LisaDijk schreef:In Maart gaan we weer starten met HPE, dus ik en marlinda kunnen sowieso 1 van die weekenden dan niet,
Verder in maart ben ik over het algemeen wel erg druk, maar om met iedereen rekening te gaan houden...
Anders gooi je tegen die tijd rond januari hier een paar datums in de groep en dan kunnen mensen stemmen welke data ze kunnen en de datum met de meeste stemmen gaat dan gewoon doorwant iedereen noemt hier nu wel datums maar dat is natuurlijk alles behalve overzichtelijk..
Idd kijken wanneer de meeste kunnen
Maar ik wil ook weer naar HPE dus als jullie nou snel met een datum komen![]()
Btw... hier schijnt de zon
Ivonka schreef:Mabotje, dit is een open meeting, iedereen mag mee als er plaats is
In principe gaan diegene die al op de lijst stonden voor maar bij de fotografen lijkt me het geen probleem om erbij te staan.
Madieke schreef:Neej schreef:4 en 18 maart zouden mij niet uitkomen, dan zit ik achtereenvolgens in Groningen en Hazerswoude voor show
Hey wat leuk, ik ben ook bij de show in Hazerswoude 17&18 maart. Niet met de hondjes maar wel met mijn camera, dus de 18 lukt voor mij ook niet voor de meeting.