Ah pas op hoor! Anders krijgt Kas sterralures en moeten jullie heb allemaal Khasjmir Boris Boer noemen
Oke nu ga ik echt slapen.. Ben inmiddels al van de computer naar mn bed verhuisd! Maar heb toen de laptop er maar weer bij gepakt dus dat schiet niet echt op
Jammer dat je toch niet mee kunt Elbrich, maar school gaat idd voor.
Milan_lover: Leuk dat je nu ook mee kunt, voelde me wel een beetje banketstaaf vanmiddag omdat je hier al zo enthousiast aan het reageren was over op de fiets er na toe. En dat ik dus wel kon en jij op de 1ste reserveplek terecht kwam.
Ja Had gezegd dat ik prima heen kon fietsen, maar ze vind het zo'n gedoe de fiets achterop dus daarom wil ze me ook brengen Nou, dat vind ik niet erg hoor!
ahh morgen weer zover, hoop dat mijn enkel wat mee werkt, vandaag behoorlijk in elkaar gedeukt uit een voetbal wedstrijd gekomen, mijn hele enkel plus knie is blauw incl wat schaaf wondjes, ach dat mag de pret niet drukken, ik heb er zin in! ~
zou iemand mij trouwens een nummer kunnen pb'en mochten wij verdwalen? ik zie mijn vader plus zijn tomtom daar wel voor aan namelijk... alternatieve routes vinden zij altijd heel leuk om te rijden..
Nou tot morgen iedereen! heb er onwijs veel zin in! om 10 uur staan wij paraat wat dus betekend 7 uur eraf om het paard te poetsen... heerlijk