Het was heerlijk, super gezellig en onwijs leuk! Hebben echt een hele leuke middag en avond gehad.
Wat ik trouwens wel grappig vind is dat ik ALLE sausjes uit mijn koelbox ben vergeten te halen en er dus niks op is gegaan!!! Wat moet ik toch met 3.2 L sate saus!! en ik denk zo'n 10 andere flessen / potten saus!?
Alles ontwaakt bij huize Lau? hahaha Lielle dat is een goed idee!! Is Geert het zeker helemaal mee eens. Gelukkig ben ik alleen thuis dus niemand die mij ruikt
Waar gaan we met kerst heen?????
MargreetW
Geplaatst: 11-07-11 11:49
't was allemaal erg gezellig gisteren, heb een leuke avond gehad. Kato heeft zich niet meer verroerd op de achterbank van de auto en ik heb haar vanmorgen ook nog niet veel gezien. Maar ze heeft zich op 1 wrapincidentje na keurig gedragen. En ik begreep dat ze Laura ook nog had geholpen met het voeren van de paarden .
Laura en ouders, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en ook dat Katootje mee mocht. Het is voor herhaling vatbaar.
Marijke, je vormt je altijd een beeld van mensen die je nog nooit gezien hebt en jij bent precies zoals ik je had voorgesteld, echt waar. En ik snap nu ook waarom je zo gek op Geert bent, jullie passen precies bij elkaar. Leuk leuk leuk.
Ik vond het ook echt weer super gezellig ! Lekker bijgekletst met iedereen en heeerlijk gegeten. Ben om 1 uur toch nog naar huis gereden, radio aan, tomtom aan en cruise control aan, en ik was zo thuis
Mootje
Geplaatst: 11-07-11 12:21
Ik had mij juist totaal iemand andders voorgesteld bij Marijke & Geert Haha, ik moest zo lachen toen jullie wegreden: mega toeteren om 11 uur 's avonds op zondag midden in de bible-belt
weule
Geplaatst: 11-07-11 12:35
Mootje schreef:
Ik had mij juist totaal iemand andders voorgesteld bij Marijke & Geert Haha, ik moest zo lachen toen jullie wegreden: mega toeteren om 11 uur 's avonds op zondag midden in de bible-belt
jah, ook wij moesten daar om lachen in de auto....
muts_marijke
Geplaatst: 11-07-11 14:20
Hoi hoi
Wat ontzettend leuk dat je dat zegt Margreet!!! En dat Geert en ik bij elkaar zouden passen vind ik helemaal leuk om te horen natuurlijk @ Mootje hahaha daar moesten wij ook heel hard om lachen in de auto. En het grappige is dat ik mij jou ook anders had voorgesteld! Vielen wij je mee of tegen? Jij viel mij iig heel erg mee, had jou kattiger verwacht En vond je juist heel leuk!