Dat wordt dan in de bezemkast met een hersenschudding.
Caye
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-11 22:21
Pauline schreef:
Geen frikadel voor dien dus.
Jaa dat wel Het structuur is er dan af. En dan ziee je het niet meer als Nier, lever of hersen
Pauline
Geplaatst: 01-08-11 22:23
Garo schreef:
Eerst betalen Wahahaha.
Dien jaaa met genoeg mayonaise enzo, dan weet je ook niet wat eronder zit.
Caye
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-11 22:23
beebie75 schreef:
lang leve de oordoppen
* verwijs naar 2 berichten hier beneden *
haha
Ik zal bijjullie geen ochtendhumeur hebben ( tenzij jullie ook zeuren of je kont afgeveegd kan worden in de vroege ochtend ) Maar als ik me irriteer als ik vroeg wakker gemaakt wordt op geen christelijke tijd.. hahahahah
Laatst bijgewerkt door Caye op 01-08-11 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Caye
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-11 22:24
Pauline schreef:
Garo schreef:
Eerst betalen Wahahaha.
Dien jaaa met genoeg mayonaise enzo, dan weet je ook niet wat eronder zit.
en curry en uuui
OEE
Caye
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-11 22:24
tjeetje schreef:
we nemen een rubber hamer mee, dan is Garo met 1 welgemikte dreun stil en kan de ret ongegeneerd uitslapen.
haha, maar ik kan dat niet, dan is die hamer heel handig *idee* ik kan natuurlijk ook altijd een paar pillen proberen te ritselen, ook rust gegarandeerd
jaa off ze gaat knetter hard staan housen dan heb je de verkeerde te pakken
woehahahahaha
Caye
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-11 22:29
tjeetje schreef:
haha, maar ik kan dat niet, dan is die hamer heel handig *idee* ik kan natuurlijk ook altijd een paar pillen proberen te ritselen, ook rust gegarandeerd
Jaa dat wel Het structuur is er dan af. En dan ziee je het niet meer als Nier, lever of hersen
Daarom moet ik geen frikandel, ik eet werkelijk alles, behalve ogen en hersenen.
Caye
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-11 10:29
Garo aan de hand van ander topic... kan je je centjes niet beter gebruiken? toch weer halve maand stalling ofzo iets?
Garo
Geplaatst: 02-08-11 10:55
Nee, dat gaat niet meer Dien, ik kan niets meer betalen ( laat staan veearts kosten, dus ik kan niet anders, moet het vanaf volgende week doen met 42 euro per week voor alles. Daarom zoek ik een oplossing. Er is al een optie van een manege in Den Haag, ik weet niet of ze hem willen ( een kennis van mij komt daar met haar dochters, ze schijnen erg goed te zijn voor de paarden). Elke dag weide, elke zomer een paar weken vakantie in de weide en een gezond dier als Vykan 2 uurtjes per dag werken. Werken vindt Vykan geen probleem en is evt aan te rijden voor ons allebei, om hem te zien en zou Manuela hem ook kunnen rijden wellicht in een les. . ik heb alleen geen idee wat ik voor hem zou kunnen vragen ( evt met zadel en hoofdstel). Ze zou het aan hun voorleggen.