Zooo wat een punten zeg! Wat goed! Gefeliciteerd!!!
Yvie_Juudje
Geplaatst: 12-06-11 16:45
Oproepje voor iedereen die zondag gaat!
Zoals eerder besproken leek het ons allemaal een leuk idee om op zondagavond met zijn alle uit eten te gaan. Een leuke start op de fantastische week die komen gaat!
Uit ervaring weet ik dat het erg moeilijk is om een restaurant te vinden dat op zondag open is. Op de bonnefooi gaan, lijkt me dus niet verstandig. Het is een goed plan om op tijd te reserveren, om teleurstelling te voorkomen.
Ik zit hier te bedenken hoe ik al het kuilgras mee zo meoten nemen... De KNHS zegt dat ze niet beschikken over kuilgras maar dat kan ik me gewoon haast neit voorstellen, er zijn zat paarden die met een dierenartsenverklaring een buitenstal moeten maar dan mogen ze wel hooi eten, dat kan haas niet... (vage zin hoop dat jullie het snappen ) Hoe moet ik in vredes naam kuilgras voor 5 dagen meezeulen en goed houden?
Emme, hoe laat vertrekken jullie op zondag, hebben jullie daar al over nagedacht?
Venthe
Geplaatst: 12-06-11 19:26
Maar dat snap ik echt niet... Want er zullen vast paarden zijn die ook geen hooi mogen.. hoe moet ik dat kuilgras nou daar krijgen
Uh ik had de KNHS gemaild of er een bepaalde tijd was dat we de paarden op zondag mochten brengen en dat zouden ze nog laten weten zeiden ze.. Weet jij het al? (ik woon trouwens zo langzamerhand in die trui, hij zit heerlijk)
Oke nou dan denk ik wij ook zo iets, moet het ook nog even met Sabine overleggen. Met vuilniszakken ben ik zo bang dat het gaat broeien.. En dat moet ik niet hebben natuurlijk
Iemand trouwens ervaring met voeren van fenegriek?
Oke, ik zal er sowieso om 11u zijn. Ik ga het B&B een deze dagen even bellen, want tussen een bepaalde tijd kun je niet aankomen. En denk dat het wel lekker is om voor die tijd de sluitel te halen. Dan kunnen we daarna nog even terug naar het centrum om daar op te ruimen en daarna lekker opfrissen en richting restaurant. Anders heb je daar veel minder tijd voor
Yvie_Juudje
Geplaatst: 12-06-11 19:35
Venthe schreef:
Oke nou dan denk ik wij ook zo iets, moet het ook nog even met Sabine overleggen. Met vuilniszakken ben ik zo bang dat het gaat broeien.. En dat moet ik niet hebben natuurlijk
Iemand trouwens ervaring met voeren van fenegriek?
Moet je het denk ik wel op een koele plaats zetten
hahahha ja ik zat net nog in je profiel te kijken en toen zag ik je punten staan Als Venthe in conditie is doe ik ook weer mee in het M1 dus dan zijn we concurrenten!