en springruiters jaa nee nee net niet zeg maar hahaha.
En leuke sgw ruiters nog niet tegen gekomen, hmmm erg jammer hahaha.
Maar aangezien ik op voetballers val scheelt dat weer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar jij bent ook al wat ouder he, ik wordt nog 16
maar ik ben wel van plan deze heel lang te houden!
haha maar die heeft geloof ik al een vriendin en hij word wel een beetje oud!
heb ook veel met voetballen, eigenlijk met alle balsporten ben ik wel fanatiek ! Maar jongens in de paardensport krijgen ook mijn voorkeur, of iniedergeval iemand die er interesse in heeft en er geen hekel aan heeft. Want dan moet je op een gegeven moment toch wel een keuze maken : vriend weg of paard weg, voor mij is de keuze dan snel gemaakt!
) dan maakt het mij echt niet meer uit of hij surft of voetbalt!
verder wel leuke jongens in klas enzo maar op dit moment even niemand waar het echt iets mee gaat worden (heb ook niet het idee dat ze wat in mij zien ben namelijk nogal verlegen
)
) ben ook meer van een trouwe jongen een jaar dan een player een avondje! Maar hij moet natuurlijk niet achter je aan gaan lopen als een hondje zeg maar! Hij moet wel een beetje vrienden hebben
maar niet over trouwen en samenwonen zeuren (ben nogeneens 16 dus dat onderwerp zal niet heel snel aan bod komen

mijn buurvrouw van 60 is verliefd op dirk kuyt ik heb me zo kapot gelachen tijdens het wk hahaha.

Mij is geadviseerd magnesium bij te voeren. Zojuist dus een pot besteld. Maar als je dan ziet wat er allemaal is en waarvoor. Ga je toch bij veel dingen denken, hmm.. Misschien heeft ze dat ook wel nodig =P
Phoenix6 schreef:Ik cijfer ook veel sneller mezelf weg hoor. En ben ook helemaal geen sletterig type. Wil wel zeker weten dat er een lange relatie in zit zeg maar. Houd niet van het aan/uit verhaal....
:
salatiga1995 schreef:Oh en Belinda ga jij nog naar die instructieweek op Ruitersportcentrum Emmeloord?
Zit er ook over te denken om me daarvoor op te geven, voor als ik niet mee kan met KNHS.
Als jij ook gaat kunnen we afspreken welke week etc. lijkt me leuk !