Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(op 't forum) Fiffill schreef:Ik denk dat Lisa bedoelt dat het niet zo logisch is dat je voorrang krijgt, toevallig omdat je niet kunt.Geloof dat die voorrang meer is voor mensen die hier mee wilden maar zich vrijwillig terugtrekken.

Als je zorgt dat je voor de inschrijving van Lunteren op tijd bent, hoef je je daar ook geen zorgen over te maken dat dat niet zou lukken. MerelxG_R schreef:Fiffill schreef:Ik denk dat Lisa bedoelt dat het niet zo logisch is dat je voorrang krijgt, toevallig omdat je niet kunt.Geloof dat die voorrang meer is voor mensen die hier mee wilden maar zich vrijwillig terugtrekken.
Die mensen zullen dan waarschijnlijk wel om de één of andere reden niet meer kunnen want als je gewoon kunt zul je niet zo makkelijk afzeggen denk ik.
Maargoed, laat maar. Misschien had ik mij ook gewoon in moeten schrijven en daarna terug trekken zodat ik wel 'voorrang' kreeg.![]()
Kwestie van prioriteiten stellen en als het handig is dat mensen zich terugtrekken, zou ik het ook doen...
Als je je op tijd inschrijft denk ik dat je heus wel een plekje krijgt hoor.
Hipar schreef:Ik vind het nog steeds een goed idee om op te splitsen in 2 groepen, zowel fotografen als modellen. Dat gepiep van 'ja maar dan heeft de andere groep leukere modellen' vind ik onzin. Van elk paard kun je iets moois maken en de eigenaar is net zo blij!

(vind ik dan
)
LisaDijk schreef:Fiffill schreef:Ik denk dat Lisa bedoelt dat het niet zo logisch is dat je voorrang krijgt, toevallig omdat je niet kunt.Geloof dat die voorrang meer is voor mensen die hier mee wilden maar zich vrijwillig terugtrekken.
dat inderdaad Merel